Det ända du bör tänka på om du nu köper en är att ofta kolla oljan, speciellt om du ligger o kör på VTEC ofta då K20'an dricker mer olja då.
Hitta ett fint exemplar och slå till om du vill så kan jag lova att du köper något bra.
De är ju inte ricktigt sant vi har kört med en honda civic type-r 04 nu ett par år i skogen den motorn har totalt gåt lite över 600 mil (fullt) och 95% av tiden på vtecen! så det är nog inte något och vara orolig för xD
Felax skrev:
Takashi skrev:
Det ända du bör tänka på om du nu köper en är att ofta kolla oljan, speciellt om du ligger o kör på VTEC ofta då K20'an dricker mer olja då.
Hitta ett fint exemplar och slå till om du vill så kan jag lova att du köper något bra.
min va trimmad o drog en halv liter oja på 1000 mil de är väl inte farligt tycker jag O ja körde vtec ja
Ok ok, jag vet om folk som har haft EP3or som har druckit lite mer olja när de kört VTEC, fast varje EP3 gör väl antagligen inte det ^^