2909
Sök

bakaxel 740! vill kunna sladda lite bättre

Makaronborrare
993 Inlägg
7 mars 2009
Ytterligare en nödvändig trådlyftning tongue

1 210 Inlägg
7 mars 2009
Sälj och köp nått lite mer sladd vänligt wink sen så kan jag ju medela dig att de går att åka fet brett med en gammal traktor om man bara vill/kan... tongue

100% ninja
342 Inlägg
7 mars 2009
Men... man blir så ledsen när man läser vissa saker, sorry att jag går offtopic, men det här måste ta ett slut. Det ni syftar på heter diffbroms. Alla bilar har en diff, så att de kan diffa. en bromsad diff, diffar inte lika mycket. lär er vad ni snackar om innan ni slänger ur er diff hit diff dit osv.

OnTopic: om du inte vill svetsa så är det en detroitlocker som funkar bäst antar jag. Eller skaffa en med slungdiff.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

1 210 Inlägg
7 mars 2009
TeedasT skrev:
Men... man blir så ledsen när man läser vissa saker, sorry att jag går offtopic, men det här måste ta ett slut. Det ni syftar på heter diffbroms. Alla bilar har en diff, så att de kan diffa. en bromsad diff, diffar inte lika mycket. lär er vad ni snackar om innan ni slänger ur er diff hit diff dit osv.

OnTopic: om du inte vill svetsa så är det en detroitlocker som funkar bäst antar jag. Eller skaffa en med slungdiff.

Inte ska du bli ledsen... De ger ju inget tongue

Är jag Medlem?
125 Inlägg
7 mars 2009
Ekis! skrev:
Sälj och köp nått lite mer sladd vänligt wink sen så kan jag ju medela dig att de går att åka fet brett med en gammal traktor om man bara vill/kan... tongue

Ohh ja de går och sladda med en gamal traktor och roligt som fan är de;P

Gillar Merca

MulleRacing
499 Inlägg
7 mars 2009
Roobbaan skrev:
Lindberg88 skrev:
leta en detroit locker på blocket, volvo 740 såldes nämligen inte med diff org.

Om de va en 16 ventilare eller turbo så fanns det väll iaf som tillval att ha diff? vilken diff de va sen de har jag ingen koll på, slung eller lammel iaf. Den med slungdiff heter 1041.

lamell är det nog orginal:P

Sök