2983
Sök

Vilken skillnad är den mellan Audiotop, Ground zero, Proel o Treo?

1 129 Inlägg
20 juni 2006
Trådstartare
Medan jag kollade på vad ja skulle ha för basar så såg ja att Audiotop, Ground zero, Proel o Treo ä dom märkena som säljs på det "kända" carsound, o ä nårra av d mer populära märkena.

Men vad är det för skillnad mellan dessa märkena egentligen?.

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
20 juni 2006
Palicuse skrev:
Medan jag kollade på vad ja skulle ha för basar så såg ja att Audiotop, Ground zero, Proel o Treo ä dom märkena som säljs på det "kända" carsound, o ä nårra av d mer populära märkena.

Hej,

jag tror inte att Audiotop säljs där längre om jag skall vara helt ärlig.  Och GroundZero är möjligen påväg bort efter årets slut med..

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

1 129 Inlägg
20 juni 2006
Trådstartare
jonash skrev:
Palicuse skrev:

Hej,

jag tror inte att Audiotop säljs där längre om jag skall vara helt ärlig.  Och GroundZero är möjligen påväg bort efter årets slut med..

mvh Jonas

Är d nåt ja har missat?. Audiotop har ja bara sett lite av men GZ har varit populärt i ett bra tag nu

25 Inlägg
20 juni 2006
jag har en demobil för audiotop..gå in på min sida och kolla...för mer info om audiotop gå in på generalagenten i scandinaven hemsida: www.blekingebilradio.se eller 0457 27211...

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
21 juni 2006
Palicuse skrev:
jonash skrev:
Palicuse skrev:

Hej,

mvh Jonas

Är d nåt ja har missat?. Audiotop har ja bara sett lite av men GZ har varit populärt i ett bra tag nu

Det jag menade var att Audiotop och GZ kanske försvinner från Carsound. Audiotop är redan borta tror jag. Men finns hos andra givetvis. Liksom GroundZero.

mvh Jonas

25 Inlägg
21 juni 2006
jo då Audiotop säljs av Carsound än och det kommer inte att försvinna...det är ett suvuränt märke med en otrolig kvalitet...

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
21 juni 2006
Robin6 skrev:
jo då Audiotop säljs av Carsound än och det kommer inte att försvinna...det är ett suvuränt märke med en otrolig kvalitet...

Jasså?! Trodde Jimmy inte hade Carsound som ÅF. Huruvida det är bra eller dåligt skall jag inte lägga mig i, men det är säkert okej grejer som mycket annat.

mvh Jonas

1 129 Inlägg
21 juni 2006
Trådstartare
Nårra orsaker till att ja undra vad dessa märken går för ä kvalitet, renhet för sitt pris o hur d spelar i små lådor big_smile.

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
22 juni 2006
Palicuse skrev:
Nårra orsaker till att ja undra vad dessa märken går för ä kvalitet, renhet för sitt pris o hur d spelar i små lådor big_smile.

Jag skulle säga såhär att det är inga värstinggrejor nåt utav det. Men helt ok för pengarna!

Tex: GroundZeros steg om man ser till endast effekt per krona (och inte hur det låter) är svårslaget. Basarna är dock inte samma prestandaförhållande riktigt. Så det är samma regel igen, olika märken är olika bra på olika saker.

mvh Jonas

Sök