2930
Sök

µ-Dimension Element EL-A 54

94 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Hej, vill ha åsikter om detta steg och undrar om det skulle kunna driva mitt type-r framsystem med framgång? tongue http://www.carbonize.se/shop/product_in … cts_id=793

http://brc.se/sortiment/artikel.asp?AHA … ;VGR=U2300

Tacksam för svar smile
Senast redigerat av Newbie (9 mars 2009)

Lär mig allt du kan

stahre
9 mars 2009
Vet inte hur detta steg driver det kitet men har ett u-dimension EL-D61 mono steg och jag är förvånad över hur bra det var för pengarna, ska kan bara anta att detta steg inte är sämre:)

Team Autohifi!
865 Inlägg
9 mars 2009
Element EL-A54 ska inte ha några större problem att driva ditt Alpine kitt!
Senast redigerat av MrCalle (9 mars 2009)

94 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
MrCalle skrev:

Nej tkr inte det smile och sen är det snyggt och kommer garanterat bli ett lyft från huvudenheten, vilken jag tkr låter helt "okej". Men notera att jag inte bryggar steget utan ska köpa ett till kitt till Hatthyllan tongue men tkr det verkar vara ett prisvärt steg (:

Lär mig allt du kan

Team Autohifi!
865 Inlägg
10 mars 2009
Newbie skrev:
MrCalle skrev:

Nej tkr inte det smile och sen är det snyggt och kommer garanterat bli ett lyft från huvudenheten, vilken jag tkr låter helt "okej". Men notera att jag inte bryggar steget utan ska köpa ett till kitt till Hatthyllan tongue men tkr det verkar vara ett prisvärt steg (:

Gå in till Andreas på DMC ( www.dmc-sound.com )så hjälper han dig, då kan du även "klämma" på steget innan;)

Lycka till!

94 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
Tackar tongue viste inte att han hade det steget smile men lutar åt att jag köper det av er då ni har mkt fördelaktigt pris och jag behöver även en Aeroport 6" smile fast kablarna lär han få sälja mig wink

Lär mig allt du kan

Team Autohifi!
865 Inlägg
10 mars 2009
Newbie skrev:
Tackar tongue viste inte att han hade det steget smile men lutar åt att jag köper det av er då ni har mkt fördelaktigt pris och jag behöver även en Aeroport 6" smile fast kablarna lär han få sälja mig wink

DMC har samma priser... så du kan spara frakt kostnaden och säkert få ett bra paket pris av han.
Han har stegen i lager!

94 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
OKej smile fan va schyst! då kan det bli köp imorgon! big_smile Tack igen!

Lär mig allt du kan

Sök