Vet inte hur detta steg driver det kitet men har ett u-dimension EL-D61 mono steg och jag är förvånad över hur bra det var för pengarna, ska kan bara anta att detta steg inte är sämre:)
Element EL-A54 ska inte ha några större problem att driva ditt Alpine kitt!
Nej tkr inte det och sen är det snyggt och kommer garanterat bli ett lyft från huvudenheten, vilken jag tkr låter helt "okej". Men notera att jag inte bryggar steget utan ska köpa ett till kitt till Hatthyllan men tkr det verkar vara ett prisvärt steg (:
Element EL-A54 ska inte ha några större problem att driva ditt Alpine kitt!
Nej tkr inte det och sen är det snyggt och kommer garanterat bli ett lyft från huvudenheten, vilken jag tkr låter helt "okej". Men notera att jag inte bryggar steget utan ska köpa ett till kitt till Hatthyllan men tkr det verkar vara ett prisvärt steg (:
Gå in till Andreas på DMC ( www.dmc-sound.com )så hjälper han dig, då kan du även "klämma" på steget innan;)
Tackar viste inte att han hade det steget men lutar åt att jag köper det av er då ni har mkt fördelaktigt pris och jag behöver även en Aeroport 6" fast kablarna lär han få sälja mig
Tackar viste inte att han hade det steget men lutar åt att jag köper det av er då ni har mkt fördelaktigt pris och jag behöver även en Aeroport 6" fast kablarna lär han få sälja mig
DMC har samma priser... så du kan spara frakt kostnaden och säkert få ett bra paket pris av han. Han har stegen i lager!