4398
Sök

Ram srt-10 eller Nissan Titan

660 Inlägg
11 mars 2009

Din jävel! tongue Jag hade precis tänkt skriva Ford F-650 Supertruck! Denna borde du ypperligt som jobb bil då den "endast" kostar ca 1 mille med inreggning och allt wink

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

1 963 Inlägg
12 mars 2009
http://www.allcarwallpapers.com/wallpapers/previews/nissan-titan-nismo-concept-931.jpg

Min röst

Men are not born - Men are made

1 814 Inlägg
12 mars 2009

Visst är den fin men RAMen är för fet för att kunna motstås big_smile

Och detta sagt av en japs älskare big_smile

825 Inlägg
12 mars 2009
Hade jag fått välja hade jag tagit Dodgen , jag har hört det ena negativa efter det andra om Nissans motorer. Dom håller helt enkelt inte . Dodge däremot är byggda för att hålla . Dessutom är Dodgen j*vligt tuff och grym och går som ***

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
12 mars 2009
Hade valt Titanen, tycker den är snyggare och Nissan är ju inte direkt känd för att hålla dålig kvalité heller smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

825 Inlägg
12 mars 2009
IceEyes skrev:
Hade valt Titanen, tycker den är snyggare och Nissan är ju inte direkt känd för att hålla dålig kvalité heller smile

JO du har nog inte läst Kvällsposten senaste tiden , King Cabens Motorer rasar på löpande band .
Lagerfel är andledningen  Och Maxima motorer har i 94% startproblem i alla fall 3,0 liters motorn . VQ=FAIL

825 Inlägg
12 mars 2009
Navaran är trevlig , har åkt en del i dom .Enda problemen är att motorn är klen i backar med automat + att dom går på 500 rpm när man varmstartar dom .

1 814 Inlägg
12 mars 2009
fontheking5 skrev:
IceEyes skrev:

JO du har nog inte läst Kvällsposten senaste tiden , King Cabens Motorer rasar på löpande band .
Lagerfel är andledningen  Och Maxima motorer har i 94% startproblem i alla fall 3,0 liters motorn . VQ=FAIL

Så baserat på två modeller ur nissans portfölj anser du att deras motor "suger"? Dodge har väl en del "problembilar" med säkert.

Nu handlade ju tråden snarare om valet mellan Titan och RAM.

men struntsamma, han har redan köpt bil.

25 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
Jag har ju kört Nissan navara i 3 år och det helt utan problem. Så mitt val beror ju inte direkt på kvaliteten. Men efter ha kört Dodgen med 400 hästar v8 så kommer det nog inte att bli en Nissan igen.
Komforten på dessa två är inte hellre inte i samma värld, och då till Dodgens fördel.
Det enda tråkiga är ju förbrukningen. Efter 70 mil så snittar den ung 1,7 och då har jag inte pressat henne hårt ännu. Så e det.
Trevlig helg SoS.

Masterworks
13 mars 2009
Trollbacken skrev:
Jag har ju kört Nissan navara i 3 år och det helt utan problem. Så mitt val beror ju inte direkt på kvaliteten. Men efter ha kört Dodgen med 400 hästar v8 så kommer det nog inte att bli en Nissan igen.
Komforten på dessa två är inte hellre inte i samma värld, och då till Dodgens fördel.
Det enda tråkiga är ju förbrukningen. Efter 70 mil så snittar den ung 1,7 och då har jag inte pressat henne hårt ännu. Så e det.
Trevlig helg SoS.

Hehehe... 1,7, fan rena ekonomi bilen! Jag snittar på 3 liter på Srt-10an, 500hk V10!  lol

25 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
Då var det tur att jag inte valde den, Det känns som gränsen går någonstans runt 2 liter, i alla fall för min del.

825 Inlägg
13 mars 2009
expect1991 skrev:
fontheking5 skrev:
IceEyes skrev:

Så baserat på två modeller ur nissans portfölj anser du att deras motor "suger"? Dodge har väl en del "problembilar" med säkert.

Nu handlade ju tråden snarare om valet mellan Titan och RAM.

men struntsamma, han har redan köpt bil.

Jag sade inte att alla var dåliga , bara att vissa motorer inte håller riktigt så länge som man tror

825 Inlägg
13 mars 2009
Trollbacken skrev:
Trevlig helg SoS.

Ja dom problemen gällde nog mest motorer fram till 04

Sök