2735
Sök

Kan man skruva i ryggstödet??

Kocken
487 Inlägg
22 juni 2006
Trådstartare
Det jag syftar på är att jag ska sätta fast två slutsteg och då tänkte jag på baksidan av baksätet. Är det något ni tror funkar?? Eller måste man bygga en låda och sätta dem i? ryggstödet är ganska så lutande så därför skippar jag hellst att bygga en låda/ställning för dem.

1 926 Inlägg
22 juni 2006
jag vet en som gjorde det i sin bil, blev mycket bra. men det var dock i en mitshubitshi (stavning hmm )

men det borde gå i din bil också. lycka till wink
Senast redigerat av Spelis (22 juni 2006)

Miklen
22 juni 2006
Ja d brukar ju va nån sorts plåt nånstans i ryggstödet du kan fästa i smile

SSS -12
3 217 Inlägg
22 juni 2006
Hur blir det då om du skulle råka behöva lasta något yikes och i sådana fall behöver fälla sätet, se då till att ha slutsteget väl skyddat och sladdar så att det räcker några extra decimeter!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

55 Inlägg
23 juni 2006
gjorde så ´med min 854

25 Inlägg
23 juni 2006
kör med en mollyplugg eller något annt som expanderar men inte så mycket...

Kocken
487 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
Har nu köpt mollyplugg för slutstegen men när jag skulle förborra så hände det lika mycket som att försöka ta sig in i kassaskåp med hjälp av en sked. hände ingenting!! vad ska jag göra??

Fisketokig
2 997 Inlägg
26 juni 2006
hehe. känner jag igen, fick förborra med en rejäl borr och nöte att tag jag också innan jag kom igenom.

Funkar finfint med slutsteget på ryggstödet men kommer iaf flytta det när jag drar om allt och bygger egen låda.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Kocken
487 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
Martin 9-3 skrev:
hehe. känner jag igen, fick förborra med en rejäl borr och nöte att tag jag också innan jag kom igenom.

Funkar finfint med slutsteget på ryggstödet men kommer iaf flytta det när jag drar om allt och bygger egen låda.

hur gjorde du för att komma igenom då??

Fisketokig
2 997 Inlägg
26 juni 2006
Bebbo skrev:
Martin 9-3 skrev:

hur gjorde du för att komma igenom då??

tog en bättre metallborr bara och lite tålamot med en snabb borrmaskin så gick det bra.

men är nog det hårdaste materialet jag borrat genom hmm

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök