3046
Sök

Önskas: Foto-Session på bilen GBG / Elmia

631 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Tja Fotografer.

Jag önskar en liten fotosession med min bil, nått eller några kort med mig på också, men huvud fokus är på bilen naturligtvis.

Göteborg , Alternativt Elmia .

Önskar ett par riktigt nice bilder, Photoshoppade och donade ..    Naturligtvis inte super proffsigt, men ändå.. Nice .. ja ni förstår.. smile

Nån som känner sig intresserad, och vad skulle ni ta för det? Naturligtvis omnämnda med namn osv..

Tack,

297 Inlägg
24 mars 2009
Kolla med Erick här på gorg han e bra me kameran smile  han både bor i göteborg och skall vara på elmia .

/Gurra

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker

631 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Aha, and so i did !

Tack så mycket för tipset Gurra !

fotointresserad
2 307 Inlägg
Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
25 mars 2009
Jag ska dit å fota e del. Vet inte vilken dag de blir. Altt beroende på jobbet osv. Pappa är fotograf sedan 35år så kan hjälper mig lite med att finpillet i PS big_smile. Gör de gratis de ända jag härver är min lilla logga nere i hörnet smile

Arradin skrev:
Tja Fotografer.

Jag önskar en liten fotosession med min bil, nått eller några kort med mig på också, men huvud fokus är på bilen naturligtvis.

Göteborg , Alternativt Elmia .

Önskar ett par riktigt nice bilder, Photoshoppade och donade ..    Naturligtvis inte super proffsigt, men ändå.. Nice .. ja ni förstår.. smile

Nån som känner sig intresserad, och vad skulle ni ta för det? Naturligtvis omnämnda med namn osv..

Tack,

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
26 mars 2009
Edvin i jönköping, han är duktig! smile www.ebfoto.se

Sök