Hallå.
Nu va de sanerligen ett bra tag sedan man uppdaterade här, och efter att ha blädrat igenom tråden lite snabbt så kan jag ju konstatera att det har hänt en hel del sedan dess.
Men vad jag nu tänkte göra är att göra en liten lista här på vad som är gjort hitentils på han, och även en ny lista på vad som blir helt nytt för i år. Samt slänger jag upp ett par bilder på hur det ser ut just nu.
Version 2008:
Eclipse kjolar runtom modifierade fastplastade för att slippa skarvar
Sänkningssats fram
Ingen vinge
Tonade rutor
Evo 6 scoop
16" Alu fälgar av okänt märke
Halvdan ljudanläggning av diverse olika fabrikat
Hemmalackad rosa (utomhus i en lackbox tillverkad av sopsäckar och presseningar)
Tonade baklysen
Yamaha R1 ljuddämpare (kolfiber)
Finns ett par bilder på bygget på min profil, dock så är alltihopa väldigt dåligt gjort då vi bara hade 11 dagar på oss.
Förra årets version:
Ja, så till årets version. Blir rätt snarlikt förra året med ett par förändringar som jag tänkte dra lite snabbt här:
Version 2009:
I första hand så ska allting slipas ner och spacklas riktigt (vilket jag varken hade tid eller råd med förra året)
Exteriör:
Skärmbreddad
Luftintag för "bromsarna" på kjolarna (fram och bak)
Fastplastade cornersplitters
Ställbar aluminium vinge
Stylingnät i front och vid EVO 6 scoopet
Dekaler på sidorna
Interiör:
Gjutna kickpanaler, rödlackerade
Sparco ratt
Sportstolar
Röda alu pedaler
Barnsportstol (mitten bak)
Gjutet bagage för basar och slutsteg, samt snabbfäste för barnvagn.
Media:
Pioneer Yellow 5,25or i kickpanelerna
Pioneer 6or bak
DVD spelare (märke okänt ännu:P)
3st 10" pioneer basare
Slutsteg av även det okänd modell, då jag inte vet vad som kommer passa till basarna och resten.
Men har som sagt nyss tage tag i bilen igen och fått in han i garaget. Så det enda som jag har hunnit med att göra är att jag har byggt klart fästet till vingen (lite finjustering kvar), samt börjat gjuta kickpanelerna och passa in dom.