3112
Sök

the fast and the furious tokyo drift

22 Inlägg
1 juli 2006
Trådstartare
Jag såg premiären igår och tycker att den var bäst av alla vad tyckte ni?? smile

Jag har aldrig sett ett ufo, men en skalbagge flög in i min sallad häromdagen

Evolution
1 627 Inlägg
1 juli 2006
jag såg den i torsdags och tycker fortfarande dom överdriver för mycket

Fäll ner pungen och landa

22 Inlägg
1 juli 2006
Trådstartare
okej big_smile hur då?

Jag har aldrig sett ett ufo, men en skalbagge flög in i min sallad häromdagen

Evolution
1 627 Inlägg
1 juli 2006
när dom kör och grejer för mycket jag stör mej på

Fäll ner pungen och landa

2 655 Inlägg
1 juli 2006
Överlag så var filmen riktigt bra, men på några ställen var det lite för överdrivet...

T.ex. när han driftar nere i hamnen för första gången med Evon så sladdar/driftar han in i en pall med Leca stenar eller nåt, när han kört klart så är det bara en bula på dörren..

Men det där är ju bara småsaker som man kan reta sej på, tycker att Tokyo Drift är bättre än 2F2F..

Men varför skruvar dom i en Skylinemotor i en Mustang?????
Det är ju som att skruva i e Saab motor i en Volvo..

68 Inlägg
1 juli 2006
Såg den också igår o jag gillade filmen mycket! Specielt slutet smile

Its times like these that make me say,
Lord if you se me pleace come my way.

638 Inlägg
1 juli 2006
1an var bra dom två andra är bara överdrivet flashiga och helt sjuka "moves" som kanske 1 eller 2 i världen klarar av att göra.

Ne bottenbetyg från mig.

Kommer väl nånting här snart!

124 Inlägg
1 juli 2006
Jag såg filmen igår...det var mkt mer koncentreat på bilar i denna filmen än va det var i dom 2 första tyckte jag..., jag tyckte den va cool...sen att handlingen är inte det bästa men det är ju inte därför man ser den här typ av film...

676 Inlägg
1 juli 2006
tyckte den va lite för fejk... som i början med skylinen... han visste att det skulle vara tajta kurvor ändå så gasa han på som en idiot.  bilarna han körde sönder var inte så sönder i slutändan... men de va en väldigt cool film och det var bra att dom hade koncentrerat sig mer på bilarna, de e ju trots allt en bil film! tummen upp för filmen! smile

Sök