2908
Sök

Ere Värt att göra en Bmw Epa ( A-traktor)

42 Inlägg
5 maj 2005
Trådstartare
#1
Jag Undrar hur värt de e att göra en bmw epa lr A-traktor

Snutjagis!!!!!

671 Inlägg
5 maj 2005
#2
Åk moppe istället och fixa bilen tills du får kortet.

22 Inlägg
5 maj 2005
#3
Finns nog med ombyggen köp en färdig istället.. Är mycket skönare än att åka moppe.. Spec om det snöar eller regnar ute då kan man ju undra om flickorna hellre sitter i govärmen eller på bönpallen på nån vespa givet val iaf i mina krokar.. hehe fast då är det ju ett tag sen man pös omkring i traktor också tiderna kan ha förändrats..
Sen så får du ju trafikvana som dagens moppeungar helt verkar sakna..

42 Inlägg
5 maj 2005
Trådstartare
#4
Jamen jag Älskar ju Bmw och de kan ingen ändra på ( jo erbjud mej en  S4 så har kärleken ett pris )  Dessutom håller jag me Ahlman  Dagens ungar har ingen Vett i   Höger handen ( ååå hoppas ni fattar den ) Dessutom  HUR FAN VISSTE NI ATT JAG VAR 15 kommer ni att raportera de lr e ni snälla ( jag beter mej som en 18-åringe tycker jag)

Snutjagis!!!!!

1 639 Inlägg
6 maj 2005
#5
Tycker BMW E36 och E46 passar utmärkt att göra a-traktor av, dessutom får man ju en fräsch E36'a för runt 15-20k...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

12 086 Inlägg
6 maj 2005
#6
haha.. vem fan gör en bmw E46 till en epa?
Är man rik då lr?

1 639 Inlägg
6 maj 2005
#7
Fkoff skrev:
haha.. vem fan gör en bmw E46 till en epa?
Är man rik då lr?
Förmodligen har man lite slantar till övers, men tycker ändå den skulle vara tjusig med LGF skylt, haha Jag menar dussinbilar som tilltalar yngre brukar ju bli epa-objekt... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

97 Inlägg
6 maj 2005
#8
jag tänkt först bygga på en bmw.. men när farsan och tänkte äver de lite så blev det både en och tre volvo=) vi tänkte att oftast de som kör epa är lite volvolaggda (ingen får ta det fel)..

Byggde min 740 för runt 15-20.. såldes för 28000.. men den modellen får ju inte finnas längre

vissa är nöjda med lite effekt!
Vissa är inte nöjda med mycket effekt!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
8 maj 2005
#9
finnas jo men den måste kapas.. staten som tar bort all frihet för de stackars ungdomarna wink


711 Inlägg
8 maj 2005
#10
Fkoff skrev:
haha.. vem fan gör en bmw E46 till en epa?
Är man rik då lr?
Han är lite avundsjuk eftersom han måste stå ut med sin egen riskokare. Inte har han råd  heller och köpa sig en E46:a om ens en fräsch E30. big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

12 086 Inlägg
9 maj 2005
#11
Black Knight skrev:
Fkoff skrev:
haha.. vem fan gör en bmw E46 till en epa?
Är man rik då lr?
Han är lite avundsjuk eftersom han måste stå ut med sin egen riskokare. Inte har han råd  heller och köpa sig en E46:a om ens en fräsch E30. big_smile
Det va ungefär dte katigaste jag hört!
Hällre kör jag min japanare, som jag för övrigt är mkt stolt över än att jag kör omkring i en BMW 323.. men jag hade nog valt BMWn om jag fick välja.. o sålt skiten sen!smile och vadå E30? Jag vill inte ha nån jävla BWM?

E46, Snacka om dussinbil!
Bara för att klargöra din trånga syn så går jag fortf i skolan så jag har inte råd med en bil för 100 laxar.

Lägg ner personangreppen! (frånomed nu smile)

607 Inlägg
10 maj 2005
#12
Black Knight = jobbig varelse. Att du ens orkar hålla på hela tiden. Kollar igenom forumet och ser ditt skitsnack överallt. Sluta nu snälla för allas trevnad...

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

13 Inlägg
10 maj 2005
#13
Nej nej nej! Inte göra ful epa av fina beemers! Det borde vara olagligt att ens tänka tanken!!!
Senast redigerat av oscaro (10 maj 2005)

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
10 maj 2005
#14
en BMW är ful oavsett om det är en epa eller inte, men visst, den blir snäppet fulare och än mer värdelös som epa...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
11 maj 2005
#15
bygg en epa!! epor är lite grymmare än moppen! brudarna säger: usch vilken tönt alltså! Brudarna tänker: ÅHHHHH jag vill åka meeeed! hehe


2 Inlägg
12 juni 2005
#16
nej för helvete! inte mer epa å skit som bromsar upp trafiken här i världen.. håll dig till moppen.. frächa till bmw:n tills du får ett riktigt körkort. å lista ut att du är under 18 är ju inte svårt näör du snackar epa...


Administratör
11 858 Inlägg
12 juni 2005
#17

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök