Läst lite om Volvo steg 4 hoss Autotech tex. Ett trimm som ger en S40 tex 300 HK. Men står även att det inte är godkännt hoss svenska bilprovningen. Hur klarar man sig då igenom?
Läst lite om Volvo steg 4 hoss Autotech tex. Ett trimm som ger en S40 tex 300 HK. Men står även att det inte är godkännt hoss svenska bilprovningen. Hur klarar man sig då igenom?
//Pk
alltså. . det är ju om dom har stenkoll på att du bytt turbo å spriddare å såna saker. . inte så jäla lätt å se om det är seriöst gjort. men du kan ju lika gärna få en 2:a genom att ha öppet sportfilter å såna fjant saker . .
Läst lite om Volvo steg 4 hoss Autotech tex. Ett trimm som ger en S40 tex 300 HK. Men står även att det inte är godkännt hoss svenska bilprovningen. Hur klarar man sig då igenom?
//Pk
alltså. . det är ju om dom har stenkoll på att du bytt turbo å spriddare å såna saker. . inte så jäla lätt å se om det är seriöst gjort. men du kan ju lika gärna få en 2:a genom att ha öppet sportfilter å såna fjant saker . .
En 2a = ombesiktning ? Men Autotech är bland dem kändaste Volvotrimm företagen i Sverige. Blir ett helvete om man inte går genom besiktningen
Man får inte trimma motorer i Sverige typ. Man får ju inte ens chippa en modern bil så att den får en bättre bränsleekonomi. För att inte tala om etanolkonvertering.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)