2913
Sök

Koppla 2 batterier.

15 Inlägg
3 april 2009
Trådstartare
hejsan sånna här trådar finns de nog liknande av men skit samma...

Tänkte höra lite grann med er som vet..

har presic köpt sinus live 3000. och 2st 12" carpower. och 5fkondensator. och 1 batteri är för lite de sjunker till 11 v ganska fort... och då undrar ja om ja häver in ett till orginal batteri i skuffen visst blir de bättre då?? borde väll klara då?? och beskriv gärna exakt hur man gör  för att få max effekt..  mvh!!cool

2 914 Inlägg
3 april 2009
nja 3000 har väl 3000 watt rms i 2 ohm, skulle säga att du har för lite ström iallafall,

247 Inlägg
3 april 2009
kalle_kalle skrev:
nja 3000 har väl 3000 watt rms i 2 ohm, skulle säga att du har för lite ström iallafall,

tror inte den efekten stämmer för mycke ligger kanske på 2000rms i 2ohm och kanske 1200rms 4  ohm men men ee synd att du köpt konding vorre jag dej skulle ja kasta ut orginalbatteriet och kondingen och in med ett stinger spv 70 du borde klara dig med ett sånt... dom stegen drar rikligt med ström gör dom smile big_smile  och vorre jag dej skulle ja köpa 2 st spv 70.. ja själv kör med ett spv 70 och ett spv 44 och de räcker en bra bitt och ja har rätt kraftiga steg monoblocket är rätt ordentligt us amps merlin serie e mitt e näst största monoblocket i den serien och så har ja största 4 kanalarn i md serierien.. och till dom två stegen räcker mina batterier så ett spv 70 bör du klara dig beror på hur länge du står och spelar smile
Senast redigerat av 740Glt16valve (3 april 2009)

:):) 740:):)

15 Inlägg
3 april 2009
Trådstartare
hehe tack för svar,.. joo de blev perfekt med 2batterier. wink de löste sej till slut:D
Senast redigerat av flammsig (3 april 2009)

247 Inlägg
3 april 2009
flammsig skrev:
hehe tack för svar,.. joo de blev perfekt med 2batterier. wink de löste sej till slut:D

okej stinger??

15 Inlägg
9 april 2009
Trådstartare
740Glt16valve skrev:
flammsig skrev:

okej stinger??

nix 2vanliga:D ...men vad e de för specielt med stinger?? längre ah timmar?? är inte så bra på batterier!big_smile

Basknarkare
470 Inlägg
9 april 2009
flammsig skrev:
740Glt16valve skrev:
flammsig skrev:

okej stinger??

nix 2vanliga:D ...men vad e de för specielt med stinger?? längre ah timmar?? är inte så bra på batterier!big_smile

segare på att urladdas, tål mer djupurladdningar och har mer "attackström"  (A) smile

Team Carbonize

247 Inlägg
9 april 2009
flammsig skrev:
740Glt16valve skrev:
flammsig skrev:

okej stinger??

som sagt va tål en väldig ljup urladdning och dom är i stort set lika snabba som en kondensator på att ge ut ström smile

Sök