2214
Sök

Vad tro ni om detta systemet?

2 600 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
hej hittade detta systemet http://www.dbakuten.se/detail-item_id-317406 och undra vad tro ni låter detta bra? det ska givet viss drivas av det orginala as2 slusteget.

gör som jag kör gubba racer=)

457 Inlägg
12 april 2009
Hertz grejer är alltid bra, sen hur just de där är veet jag inte, men för priset så ska de nog rocka! smile

7 277 Inlägg
12 april 2009
Jodå det blir nog bra, men orginal steget är inte mycket att hurra för iaf.
Sen tänk på att dämpa dörrarna ordentligt och se till att det är så tätt som möjligt för att så lite luft som möjligt ska kunna komma från högtalarens baksida till framsidan.

2 600 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
okej smile jo är väll inget höjda slusteget precis tongue men det kommer att funka ? utan att låta förjävligt vill ju ha mera tryck och så än dom orginala basarna=)  och har aldrig tättat dörrana förr så berätta gärna lite om hur man gör och vad man ska använda för dämp matrial.

457 Inlägg
12 april 2009
de där med dämpning är ju en djungel, men vill man komma undan billigt så är ju bitumen/asfaltsmattor bäst
annars blir de ju dyrare om man köper t.ex M1 mattan på brl... men den är ju bättre då med

2 600 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
okej men själva dämpningen hur gör man då? bara att läga lite dämpninge hur som i dörren? dum fråga men har inte gjort det nån gång så tongue

457 Inlägg
12 april 2009
dämpa så mycket som möjligt av plåten i dörren såväl den som sitter ytters som den som sitter innanför tongue

2 600 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
okej smile man ska inte dämpa nått på själva dörrsidan då?

Sök