Som topic säger alltså vad är det för peak i Saab 900 respektive 9000. Då är det nyare 900 modellen som jag undrar. Har en Saab 900 -94 och polaren har en 9000 cse -97. Det skule vara kanon om någon kan svara på dessa frågor. Ska till att bygga låda till båda bilarna snarast vi får reda på peak så vi kan stämma lådorna riktigt.
Som topic säger alltså vad är det för peak i Saab 900 respektive 9000. Då är det nyare 900 modellen som jag undrar. Har en Saab 900 -94 och polaren har en 9000 cse -97. Det skule vara kanon om någon kan svara på dessa frågor. Ska till att bygga låda till båda bilarna snarast vi får reda på peak så vi kan stämma lådorna riktigt.
ska ni stämma av för SPL eller vanligt musik lyssnande?
Har för mig att peaken i 9000 är ca 47hz... men ska ni spela musik med lådorna så stäm av dom lägre
Blir en lite speciell variant av EMMA tävling för våran del. Ljudbutiken i Edsbyn skulle ha tävlingar i samarbete med emma. Man får kvalpoäng men det är inte samma typ av klasser just på de tävlingar vi kör utan man får kliva in i en riktig klass om man lyckas kvala till SM. Det var väldigt komplicerat måste jag säga men du som bor i Sandviken kan väl komma och visa dig. Kommer att gå en tävling i Gävle i Maj nåt tag också.
haha såg ju nu att du ska köra i den cupen ju! Kul med lite nytt folk.