2715
Sök

Var kan man köpa "t-kor/koppling" i stockholm??

Mr.Mister
37 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
Hej

Har sökt i evigheter känns de som..
Letar efter ett ställe man kan köpa ett t-kors, för att koppla in en laddtrycksmätare?
Har en mätare från speedparts samt en 3mm's slang.
Så nån som vet?

mvh/johan

1 688 Inlägg
14 april 2009
Mekonomen/biltema/micro/jula/whatever som säljer bildelar. Bara att köpa ett t-kors. Används ju till allt möjligt som till spolarvätskeledningar osv....
Det var för jobbigt att lista ut att bildelsåterförsäljare har sådant va?

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

3 295 Inlägg
14 april 2009
borde väl finnas på statoil, okq8 och såna där ställen oxå eller?

908 Inlägg
14 april 2009
ja.. ica, pekås och systemet säljer nog dom också ska du se tongue
Senast redigerat av Beckstroem (14 april 2009)

83 Inlägg
14 april 2009
Jag köpte idag, på OKQ8 till min laddtrycksmätare.. Du får säga till i kassan, för T-kopplingarna har dom bakom disken smile

★★★★★
455 Inlägg
14 april 2009
brukar ju följa med när man köper en laddtrycksmätare tongue annars i såfall som dom innan sagt, dom flesta affärer som har med bilar att göra smile

Mr.Mister
37 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
Losgard skrev:
Mekonomen/biltema/micro/jula/whatever som säljer bildelar. Bara att köpa ett t-kors. Används ju till allt möjligt som till spolarvätskeledningar osv....

Jag har vart på micro, jula, silvan å polarn jobbar på mekonomen...
Men tack för ett arrogant svar

Mr.Mister
37 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Losgard skrev:

Mekonomen var dom enda som hade så du vet...

1 688 Inlägg
16 april 2009
Verkar konstigt, dom kanske inte hade just t-kors till laddtrycksmätare. Men hade du frågat efter ett kors till spolarvätske-slangarna så hade dom nog haft. Samma pryl fast med annat namn.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Sök