Nu hade jag tänkt att chippa bilen men frågan är vart?Bilen är en Bmw 523i e39 samma motorn som 525 men mindre hk,fattar inte vf?? Runt växjö trakten kan vara skåne,halland,blekinge..och om det är billigt så gör det inget ;O)
har kollat denna sidan verkar bara ge 16hk för min bil..vetu nån annan sida där man kansek får mer`?
Ett chip kan i princip inte ge mycket mer än så.. Även om du hittar en annan sida med tex "22hk" så är det ju klart att dem skriver så för att folket ska köpa deras chip istället.
har inte kollat vet inte äns vilka dom är! har du hemsidan till dom?
ajabaja du e från växjö men har inte hört talas om chipcenter! skam! nä men länk till chipcenter finns i min signatur där nere... sen vet ja inte men du kan juh kolla med BSR också med tanke på att det e dom trimfirmorna som finns här i stan..
vidare som de sagts här innan så e de sugmotor och inte många hästar att finna.. så du ska åka till den du själv känner för och tro inte för mycket på alla effekt siffror.. MVH
ajabaja du e från växjö men har inte hört talas om chipcenter! skam! nä men länk till chipcenter finns i min signatur där nere... sen vet ja inte men du kan juh kolla med BSR också med tanke på att det e dom trimfirmorna som finns här i stan..
vidare som de sagts här innan så e de sugmotor och inte många hästar att finna.. så du ska åka till den du själv känner för och tro inte för mycket på alla effekt siffror.. MVH
hahah,,är ny inflyttad df haha ;O)ska kolla ;O)
aha okej okej. välkommen! ja vill du ha hjälp så kan du skicka PM eller nåt så kan vi träffas o åka till bsr o chipcenter o kolla priser. är "arbetssökande" så ja har inget bättre för mig om dagarna. MVH