3208
Sök

Önskas hyra Biltrailer.

12 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Önskar att hyra en biltrailer under två dagar.

Hör av er via PM till mig.

/Kollberg

Börjar snart bygga på 240-projektet med min sambo och andra glada vänner.

36 Inlägg
17 april 2009
står inte vart du bor. ingen bil upplagd o endast ett inlägg.
har biltrailer men känns som väldigt lite info för att hyra ut den.

12 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
Hahahaha, sorry!

Bor i Östergötland, Norrköping.
Kan tänka mig att hyra den i Östergötland, eller närliggande län.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
20 april 2009
åk till preem dom har boggikärror du kan hyra
525kr dygnet ellr nåt liknande när jag hyrde där

12 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
Hajar vad du menar, men sist jag hyrde fick jag betala 10´000 ett halvår efter att jag hyrt en vagn på macken!
Dom hade upptäckt skador på vagnen som jag orsakat enligt dom, vilket inte stämmer alls, men då jag bara hade kvitterat och dom har ändrat i efterhan så kan man inte göra något. Och då man inte har deras extra försäkring så går självrisken på 10´000.

12 086 Inlägg
20 april 2009
Kollberg skrev:
Hajar vad du menar, men sist jag hyrde fick jag betala 10´000 ett halvår efter att jag hyrt en vagn på macken!
Dom hade upptäckt skador på vagnen som jag orsakat enligt dom, vilket inte stämmer alls, men då jag bara hade kvitterat och dom har ändrat i efterhan så kan man inte göra något. Och då man inte har deras extra försäkring så går självrisken på 10´000.

Ja då känns de helt plötligt ännu mer säkert att låna ut kärran till dig tongue

Supraman
2 300 Inlägg
20 april 2009
Kollberg skrev:

Jo men då gör du så att du tar kort på den och får föreståndaren att följa med ut och kontrollera den.
Både när du hämtar den och lämnar den.
För då kan du inte åka på något om den e som den ska.
Få ner på papper att den e kontollerad.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

12 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
JapMax skrev:
Kollberg skrev:

Ja då känns de helt plötligt ännu mer säkert att låna ut kärran till dig tongue

Hahaha, jag fattar vad du menar, men att det dyker upp ett halvår efteråt är ju inte mitt fel, vagnen var i samma skick som när jag hämtade den, sen att den har gått sönder efter det är ju inte mitt fel.
Hade bråttom den dagen, ingen som var ute och kontrollerade vagnen, så jag kvitterade att jag lämnat tillbaka vagnen.

Sök