Vad är det billigaste man kan stoppa in i dörren så att ljudet inte "försvinner"iväg? Har sett att en del har stoppad dörren med något material. Tipsa gärna om något som finns på biltema då det är kort väg dit för mig.
beror på vad du är ute efter för pris själv är mina dörrar otätade så det låter lika mycket ut som in hehe men biltema har ju en specielt matta som dämpbruk som du kan lägga i dörren vet ej vad den heter asfalstmatta rekomnderar jag inte för dom är tunga
Jag tog och stoppa så mycket asfalts matta jag kunde på alla mina dörrar, det kosta ungefär 60kr styck. Sen efter det så tog jag fram min kära limpostol, drog på handelshuset och införskaffa mig ett gäng meter dämpningsmatta, typ sån man har på golvet, den är brun, bommulsaktig och säljs på meter vara. Jag klädde mina dörra invändigt med det å de säger jag då, inte är det mycket ljus som tränger igenom de nå mera! Asfaltsmatta+ dämpnings matta ver ett vinnande recept
Nånting jag upplevde sen som en extra bonus som förhöjer känslan asevärt är själva dörrhandtags ljudet när man släpper den när man öppnat därren, förut lät det som man slog på en plåtburk men nu så är det ett stumt lyxigt ljud som kommer från dörren när man släpper handtaget ^^