3327
Sök

Bilprovningen kraschar en supra.

LastbilsChaufför .-Sve-Norge-.
110 Inlägg
26 april 2009
trevligt att man besiktar i Arvika hela tiden då:P

Student 2008-. Lastbils chaufför

55 Inlägg
26 april 2009
Nizzura skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4990394.ab

Haha, olyckshändelse? Känns ju lagom roligt att lämna bilen till bilprovningen om de har en såpass tung högerfot...

Klart som fan idioten såg sin chans att gasa, hade han gjort sådär me min supra aj aj

1 749 Inlägg
26 april 2009
Tur att han inte krockade eller körde över ett barn med bilen.
Vårdlöshet i trafik är ett brott.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

371 Inlägg
26 april 2009
Jag fortsätter nog med att besikta min bil på glt roll

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85

Evolution Garage
1 299 Inlägg
26 april 2009
kompisens volvo 850 blev ett dragspel efter att SBP hade "provkört" bilen rätt in i en buss...

Sky´s the limit...

71 Inlägg
26 april 2009
Till folk som vill lägga ner Bilprovningen

Det vore ren idioti. Gör som i Norge istället. där har verkstäder rät att besiktiga bilen. Auktoriserade förstås, men man får bort ensamrätten som BP har på detta området.

Det är förbannat tråkigt det som hände med supran.. Hade varit lagom förbannad om någon där hade krashat min lille sketna saab. Spelar ingen roll om bilen är värd 5k eller 500k+, det är din egendom.

281 Inlägg
26 april 2009
bra sagt rocka_billy

/Deki

2 982 Inlägg
26 april 2009
Rocka__billy skrev:
Till folk som vill lägga ner Bilprovningen

Det vore ren idioti. Gör som i Norge istället. där har verkstäder rät att besiktiga bilen. Auktoriserade förstås, men man får bort ensamrätten som BP har på detta området.

Det är förbannat tråkigt det som hände med supran.. Hade varit lagom förbannad om någon där hade krashat min lille sketna saab. Spelar ingen roll om bilen är värd 5k eller 500k+, det är din egendom.

rocka, din tanke är god men jag gissar på att med auktoriserade verkstäder som besiktigar bilar så kommer fusket att ta fart och man kommer se fler och fler trafikfarliga bilar på vägarna tyvärr.
tråkigt men sant.

71 Inlägg
26 april 2009
ser inte mer trafik farliga bilar i norge än vad jag gör här.

371 Inlägg
26 april 2009
Rocka__billy skrev:

I Norge har man väl inte den egenheten att köra med bilar som borde skrotas för längesen?

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85

Saabifierad
2 031 Inlägg
26 april 2009
Tråkigt för killen med Supran sad
Har också varit med när bilprovning testat en bil en aning hårt, inte så hårt att den gick sönder men ändå, besiktigade en gammal Volvo 745 med Automat, hade säkert den klenaste motorn, gjorde noll till hundra på runt 30-40 sekunder och jag hängde med på provturen, tvärnit inför varje korsning och kraftiga accelerationer så bilen knappt kunde växla innan rödmarkering.
Senast redigerat av Slash (26 april 2009)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

71 Inlägg
26 april 2009
NiV3Rt skrev:
Rocka__billy skrev:

I Norge har man väl inte den egenheten att köra med bilar som borde skrotas för längesen?

tro mig.. dom finns..

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
26 april 2009
Vilken idiot..

Att han inte fick sparken.

Dom är väldigt gasglada på bilprovningarna

Mvh Christian

Sök