Typiskt! Måste dona med bilen i ett garage i helgen inför besiktningen. Så ännu en helg man missar...
skärp dig nu jörgen för fan klart du ska med på lördag! jag ska besiktiga på lördag morgon å min kommer inte heller gå igentom utan någon 2a. men de löser man efter helgen har vart du ska med.
Har inte besiktat bilen än, har tid på måndag ... en glapp blinker jag måste hitta felet till. På lördag är den enda dagen jag kan få hjläp med det. Och när jag ändå har fått in den i ett garage där jag får hjälp av någon som har kunskap så ska jag byta en trasig fönsterhiss också.
Verkar inte bättre än att jag får vänta till nästa gorgträff. Men det hade varit trevligt dock ... men vad är en bal på slottet?
Polis eskort ner fick vi iaf. En bit. Men, hur smart är polisen å stoppar en bil på motorvägen? Det brukar man väl ta vid närmaste parkeringsficka/avfart. Såg ju inte lite farligt ut. Men, när skulle polisen vara smart?
Polis eskort ner fick vi iaf. En bit. Men, hur smart är polisen å stoppar en bil på motorvägen? Det brukar man väl ta vid närmaste parkeringsficka/avfart. Såg ju inte lite farligt ut. Men, när skulle polisen vara smart?