2145
Sök

Angående: Karavan Från Hudik Till Garaget Träff i Söderhamn 25/4

TACS Medlem
457 Inlägg
23 april 2009
Tompak skrev:
KingWS6 skrev:
Typiskt! Måste dona med bilen i ett garage i helgen inför besiktningen. Så ännu en helg man missar...

skärp dig nu jörgen för fan tongue klart du ska med på lördag! jag ska besiktiga på lördag morgon å min kommer inte heller gå igentom utan någon 2a. men de löser man efter helgen har vart smile du ska med.

Har inte besiktat bilen än, har tid på måndag ... en glapp blinker jag måste hitta felet till. På lördag är den enda dagen jag kan få hjläp med det.
Och när jag ändå har fått in den i ett garage där jag får hjälp av någon som har kunskap så ska jag byta en trasig fönsterhiss också.

Verkar inte bättre än att jag får vänta till nästa gorgträff. Men det hade varit trevligt dock ... men vad är en bal på slottet? sad

286 Inlägg
24 april 2009
Jag byter bil och åker Datsun istället tack vare att vattenpumpslagringen sa upp sig på bmw.

Dubbel jag såg dig allt på 84:an när jag var på väg till morsan wink

37 Inlägg
25 april 2009
Trådstartare
Mokko skrev:
Jag byter bil och åker Datsun istället tack vare att vattenpumpslagringen sa upp sig på bmw.

Dubbel jag såg dig allt på 84:an när jag var på väg till morsan wink

Heheh okey, jaa jag såg dig jag med när du var på väg ut mot E4:an

Märkestekniker
289 Inlägg
25 april 2009
jo ja måste ner men audin åxå,och ja åker från härnösand,så ja ha ju en 20 mil tongue

23 Inlägg
25 april 2009
hänger på vi med smile

Nissan 200sx s14 Bytes/Säljes KIKA

208 Inlägg
25 april 2009
fan, vart öl i fin vädret med några polare ist tongue lite ångerfull att man inte kom iväg sad

82 Inlägg
26 april 2009
Polis eskort ner fick vi iaf. En bit.
Men, hur smart är polisen å stoppar en bil på motorvägen? Det brukar man väl ta vid närmaste parkeringsficka/avfart. Såg ju inte lite farligt ut. Men, när skulle polisen vara smart?

171 Inlägg
26 april 2009
andreas_hudik skrev:
Polis eskort ner fick vi iaf. En bit.
Men, hur smart är polisen å stoppar en bil på motorvägen? Det brukar man väl ta vid närmaste parkeringsficka/avfart. Såg ju inte lite farligt ut. Men, när skulle polisen vara smart?

rätt svar är aldrig, big_smile

Sök