nu är det så att ja ska åka och köpa en volvo 965 -95 i helgen. dock så behöver jag nya stötdämpare bak, broms belägg och skivor bak till den. är det någon som vet vart man kan hitta sånt billigt? sen undrar jag också om det är någon som har usa/vita blinkers till salu. eller bakbelysning. väldigt kul att även höra andras kommentarer om vad dem tycker är + eller - med den hoppas man kan få några vettiga svar av er andra. Mvh
bakdämparna är snordyra kan ja lova dej.. mekonomen brukar ha rätt hyggliga priser men kolla volvo också, finns så grymt mycket saker dom är billigare än både meca och mekonomen på. hoppas du blir nöjd med direktörsvagnen..
okej.. hittat ett kitt med sänknings fjädring som kostar 4200 om ja minns rätt. 4st dämpare och 2st fjädrar. om jag har förstått allting rätt så är det bara fjädrar fram på dessa bilar ( årsm. 95 och nyare) då dem har delad bakaxel så är det inga fjädrar bak.
okej.. hittat ett kitt med sänknings fjädring som kostar 4200 om ja minns rätt. 4st dämpare och 2st fjädrar. om jag har förstått allting rätt så är det bara fjädrar fram på dessa bilar ( årsm. 95 och nyare) då dem har delad bakaxel så är det inga fjädrar bak.
jupp helt rätt inga fjädrar bak:) går att sätta 940 stötdämmpare bak om man vill sänka den billigt... vita blinkers e billiga iaf på realcar köpte mina vita för 190kr paret därifrån... men realcar och vparts har billiga saker...
okeeej tack så mkt det ska jag spana in bromsskivor oså då? någon som vet vart man kan hitta dem för ett rimligt pris? belägg på mekonomen kostar 300kr. men ja tror skivor låg på nästan på 1000kr/st och det känna ju lite tråkigt.. men va vet ja det kanske är så dyrt, eller?