2813
Sök

vart sitter bensin pumpen på en chevrolet astro??

93 Inlägg
12 januari 2009
Trådstartare
helt plötsligt så vill inte astron starta och så upptäckte jag att jag inte hörde bensin pumpen när jag slår på tändningen?? ska väll låt nån sekund i alla fall?? eller vad kan det vara är en 93:a på 16.000mil, går bra i övrigt...............

Volvo: Vi orkar lite vi occkså!!!!!!!

4 682 Inlägg
13 januari 2009
vet inte hur de ser ut just på din astro men brukar ju vanligtvis sitta bredvid/framför tanken.
skaffa en verkstadshandbok å kolla där.

3 714 Inlägg
13 januari 2009
pumpen sitter i tanken

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 353 Inlägg
14 januari 2009
Jag skulle börja med att kolla säkringar och Relän innan jag ger mig på att byta pump ^^
Men, pumpen sitter i tanken på astro.

There's no replacement for displacement

Saabvilde!
1 708 Inlägg
14 januari 2009
Gör såhär.

Ta med dig en vän eller vad du nu vill, och be honom/henne lägga sig under bilen med en gummiklubba..och så kör du bilen på starten och samtidigt som du gör det så bankar ni på tanken med gummiklubban. Har du tur så hoppar bilen igång då.

Mvh Michael!

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

24 Inlägg
1 maj 2009
tjenare! hittade du prolemet på astron?? för en polare hadde ett liknande bekymer och där var det tändfördelaren som var slut även i det fallet så startade inte soppa pumpen,, ganska lätt att kolla om det är det felet lyft på tändfördelar locket och problemet på polarens så var att den stjärnliknande grejjen som fördelar tändningen hadde rostat bort,

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin.
Gasa tills det rasar

Sök