4343
Sök

Fälkt hål i kupén. volvo 740. TIPS OCH IDÉER.

908 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Hej öjj tjo hallå ! big_smile

Har nu länge funderat över att sätta för 'hålet' (utblåset) i mitten. Men har lite svårt att bestämma.

Såhär ser det ju ut orginal: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=645477

Och jag har varit och hämtat en såndär 'platta som sitter brevid och sågat ut så den ska passa: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=645479

Jag har funderat på att ta alla säkringar och sätta där (har en extra säkringshållare) och 1-2 mätare. Eller ha som 'alla' andra och ha 4 mätare där.. kom med förslag. smile

Tack på förhand

908 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
ingen ?

55 Inlägg
5 maj 2009
kan nog bli snyggt med mätare. funderar själv om man skulle sätta en plexi skiva där med något motiv sen några dioder och en svart skiva bakom.

908 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
mislix skrev:
kan nog bli snyggt med mätare. funderar själv om man skulle sätta en plexi skiva där med något motiv sen några dioder och en svart skiva bakom.

Njae, inte det snyggaste med 4 biltema mätare.. ska ju ha för att de ska se snyggt/ovanligt ut. Men det du sa med plexi skiva skulle nog bli snyggt smile
Senast redigerat av Beckstroem (5 maj 2009)

55 Inlägg
6 maj 2009
Beckstroem skrev:
mislix skrev:

Njae, inte det snyggaste med 4 biltema mätare.. ska ju ha för att de ska se snyggt/ovanligt ut. Men det du sa med plexi skiva skulle nog bli snyggt smile

ne det skulle nog vara snyggt med mätare om man skulle kunna sänka in dem lite. men själv är jag sugen på plexi iden i min bil. ska bara fundera lite på utförandet av det.

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
6 maj 2009
Till plexit hade jag sågat ut en plexiskiva som är precis att den passar, hitta ett trevligt motiv som passar bilen sedan skicka in skiten till en graverare och gravera in bilden, spegelvänd så att den är på baksidan av plexit, sedan få dit någon slags platta där man kan sätta dioderna, två stycken, en i varje hörn tror jag skulle räcka. Sen som sagt sätta någon svart platta, går ju ta en plåtbit. Eller så ber ni graveraren att färglägga runt mönstret. smile Så gjorde iallafall jag när jag byggde egen intrumentpanel till min moped, vart grymt. Lycka till smile

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

Sök