Någon som vet ett ankelt sätt och byta oljefilter på en 740 Turbo Intercooler. Som det såg ut måste jag nog ta bort turbon och kanske lyfta motorn. Den satt rätt konstigt till tyvärr!
du ska inte behöva ta loss nått, trångt är de men går gör det, ibland med bara handkraft. jag nu mins inte hur den satt på din bil, men svagt minne att b23f så tog man uppifrån loss. Din kan ju vara underefrån
de är väl bara att tömma ur oljan å sen skruva bort oljefiltret lite trångt är det väl men de ska väl gå rätt bra. vill du inte köpa en avdragare är de bara att köra in en mejsel rätt igenom filtret å vrida av de
de e bara att lägga sig under och ta loss plasten lite och sen bara skruva av filtret. som sagt kanske lite trångt om man har stora händer men ja har då aldrig haft problem med de. Lycka till
de är väl bara att tömma ur oljan å sen skruva bort oljefiltret lite trångt är det väl men de ska väl gå rätt bra. vill du inte köpa en avdragare är de bara att köra in en mejsel rätt igenom filtret å vrida av de
Det ni säger funkar inte, jag var tvungen o lossa på motorfästet pga. att jag har luft kyld olja. Nu har jag satt dit ett annat filter som är mindre så nu kan jag byta oljefilter lite oftare