Jag undrar lite över polisens strategi när de försöker stoppa flera tusen ungdomar. Vad händer när de ställer sig på parkeringen, jo allt folk drar in till stan och gasar ist. Är de en långsiktig strategi att ta död på hobbyn? Isf lär de få hålla på ett tag.
Var är de dom rejsar i nkpg, oftast åker man ju till hamnen för att de är nära o bra. Men både kolmården och skärblacka ska ju ha fina sträckor?
Igen som vet vem killen som skrek "Boys And Girls WOOOOH" är?
Jodå var chaufför åt han xD Han var ganska dragen _Stengan_ sök på det så får du fram han ^^
haha han var skapligt skön stog vid oss ganska länge o skrek WOOOH han ville gå och ragga brudar oxå ^^,
Haha, japp, det var väl raggning som gällde xD Men han kmr nog nästa träff med ska la vara chaffis åt han då med, fast då åker vi la till linköping för karavanen och förträffen:P
Jodå var chaufför åt han xD Han var ganska dragen _Stengan_ sök på det så får du fram han ^^
haha han var skapligt skön stog vid oss ganska länge o skrek WOOOH han ville gå och ragga brudar oxå ^^,
Hahaha han var ju ute i Händelö med och gapa:D klockren snubbe!!!
Haha, ja där var vi ju också för att se lite rejs:P Han åkte ju med i den vita 240:in, den 240:in som jag stallde upp mot bmw med i slutet på natten innan snuten kom xD
Han kmr som sagt, säkert nästa gångmed, lika skön då som han kmr bli på nästa xD
läste tidningen att en container brändes. inte konstigt att polisen kommer. men att bränna lite gummi tycker jag inte gör så mycket. hoppas man har tid att komma nästa gång.
det va en riktigt bra träff , blev jävligt sur när nån jävla muppjävel kasta ölburk i karavanen mellan Linköping - Norrköping , Dålig stil tycker jag . synd att man inte vet vem det var !! Annars var det lyckat ,see yaa next time !
Längtar till nästa träff... Hoppas jag fått lite mer ordning på bilen då bara så man kan ta den ner... Inte för att det är något speciellt med den.. Men alltid kul att kunna ha med sin egen utan att behöva skämas över att det är en gammal rostig 740.. hahaha