2803
Sök

Köpråd: Bmw m3 e36

141 Inlägg
5 juli 2006
Trådstartare
#21
Bmw m3 3,0 håller dom värdet och är dom svårsålda?

Någon som vet kanske

Bmw 325 e36 Turbo

215 Inlägg
5 juli 2006
#22
Pastorn>> Min står på farsan,den kostar 16k/hel..Jag bor i Stockholm,så är inte så farligt ändå tycker jag. 55k skulle de kosta på mig.

215 Inlägg
5 juli 2006
#23
jonesono skrev:
bmw_z skrev:
oftast kostar dom förjävla mkt tyvärr därför dom inte är så lätt sålda heller, på mej skulle den ligga på 42 000kr året helförsäkring med garage o mindre stad .
är sjukt dyrt att försäkra en M bil likaså M5 .
Dom jag känner har oftast sålt sin M3 pga försäkrings kostnaden
Ingen idé att en person under 25 har en M-bil heller eftersom de oftast vill köra allt för fort med dem än vad man bör... Skönt att de kostar så mycket i försäkring så man slipper fler av dem i händerna på unga förare
Snälla,sluta snacka så mkt skit herr jonesono "Ingen ide att en person under 25 har en M-bil" Herregud! Man kan faktiskt ha vett i huvudet även om man är under 25,visste du de? Sen vad har du för grunder på de du säger? Har du läst Aftonbladet? Är du Trafikpolis? tell me. Verkar rätt fördomsfull.

671 Inlägg
5 juli 2006
#24
SLIMPA skrev:
Snälla,sluta snacka så mkt skit herr jonesono "Ingen ide att en person under 25 har en M-bil" Herregud! Man kan faktiskt ha vett i huvudet även om man är under 25,visste du de? Sen vad har du för grunder på de du säger? Har du läst Aftonbladet? Är du Trafikpolis? tell me. Verkar rätt fördomsfull.
Han har rätt, det är ingen ide att äga en M bil om man är under 25. Kostnaderna blir för höga i förhållande till det man får.
Det spelar ingen roll hur bra man är på att köra sålänge försäkringsbolagen tror att du kommer att krocka så blir det dyrt.

215 Inlägg
5 juli 2006
#25
Daniel skrev:
Han har rätt, det är ingen ide att äga en M bil om man är under 25. Kostnaderna blir för höga i förhållande till det man får.
Det spelar ingen roll hur bra man är på att köra sålänge försäkringsbolagen tror att du kommer att krocka så blir det dyrt.
"Kostnaderna blir för höga i förhållandet till det man får"

Vad menar du? Är väl upp till var och en? Och vet du ens vad de kostar att äga tex en m3a?
Jag är väldigt nöjd med mitt köp ialf.
Senast redigerat av SLIMPA (5 juli 2006)

kevlar_soul
15 juli 2006
#26
http://www.autopower.se -där får du svar på det mesta!

607 Inlägg
15 juli 2006
#27
bmw_z skrev:
på bmw kostar de i runda släggar 20 000kr efter vad jag hört .
men att de tickar lite i fram på motor betyder inte alls att de är vanos , dom brukar ticka speciellt om dom är kalla "hydrual lyftare "
De kosta typ 20tkr som du säger har en kompis som bytt den på just en 3.0
Sen är de inte alls omöjligt att de är just vanosen som tickar brukar låta så när dom är dålig så.
Brukar kunna höra skillnad.  Men om de är ventilerna så måste ju toppen renoveras så småningom och de går väl på en 15tkr om man lämnar bort de.

//Fredrik

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"


Sök