Det beror på hur mycket du har att stå och pumpa med.
Det står att den levererar 20A, men om det är kontinuerligt vet jag inte. Du kan nog stå och "pumpa" en stund sen får du nog låte grejorna vila lite så laddaren hinner ladda upp batteriet igen. Hur länge du kan stå och poppa beror på hur mycket batteri kapacitet du har samt hur fräsha dom är.
Det beror på hur mycket du har att stå och pumpa med.
Det står att den levererar 20A, men om det är kontinuerligt vet jag inte. Du kan nog stå och "pumpa" en stund sen får du nog låte grejorna vila lite så laddaren hinner ladda upp batteriet igen. Hur länge du kan stå och poppa beror på hur mycket batteri kapacitet du har samt hur fräsha dom är.
Mvh
Mja, de steg som det hela ska driva är ett kicker zx2500 och ett zx850, 2500/850 wrms, så det är ju rätt kraftiga slutsteg. Har två st 100Ah batterin i skuffen som är nästintill helt nya.
Går ju även att slå till ett starkare läge där men det verkar vara till starthjälp?
Men det borde alltså gå ett tag? För vill inte komma dit och inte ha tillräckligt med laddning, kan inte stå så länge om jag har motorn igång heller, drar slut rätt så snabbt.
Siiimon skrev:
Jag kikar färbi
Woho, då kan vi ju samåka, eller vad man nu ska säga.
Men det var kul att få komma dit och mäta, synd bara att dom inte kör Street Meet flera gånger per sommar. Ett kul koncept men väldigt väderberoende och tyvärr så va ju inte det det bästa idag.