bilen spelar ju igentligen ingen roll, det jag är ute efter är att få veta om dom ens är värd pengarna elr det blir å slänga bort dom så fort man kopplat in dom å provspelat. men om du nu måste veta så äre i en polares mazda 323F med tätade dörrsidor och dom ska även plastas in i dörrsidan. blev det lättare att avgöra om dom är värt ngt nu ? vill du kanske ha storleken på dörrsidorna också ?
bilen spelar ju igentligen ingen roll, det jag är ute efter är att få veta om dom ens är värd pengarna elr det blir å slänga bort dom så fort man kopplat in dom å provspelat. men om du nu måste veta så äre i en polares mazda 323F med tätade dörrsidor och dom ska även plastas in i dörrsidan. blev det lättare att avgöra om dom är värt ngt nu ? vill du kanske ha storleken på dörrsidorna också ?
är det någon som vet om dom är värd att köpa ?
Klart de spelar roll. allt spelar roll. slappna av ffs DJUPA ANDETAG !
Haha, nejdå jag har en bra dag, men jag är så jävla less på folk som bara frågar för att fråga. det spelar ju som sagt ingen roll vad det är för bil högtalarna ska va i, har till 90% med installation göra hur dom låter.
Har ju även att göra med hur stor kupen är osv. Men för de priset jag kan inte tänka mig att dom är allt för bra, men har inte testat så man vet ju aldrig.