3414
Sök

Angående reg skylt

437 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
Heej hur gör man för att ansöka för mindre reg skylt.
jag vet att det är transportstyrelsen som skötter allt nur förtiden,
men vem ska man prata med?

Hitta en blankett på deras hemsida men, vet inte om det är rätt blankett.

http://www.transportstyrelsen.se/Global … letter.pdf

Om ni kan sånt så uppskattar jag om ni hjälper mig.

Mvh/Sam

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

16 197 Inlägg
23 maj 2009
saken e den att de e typ OMÖJLIGT att få liten skylt om bilen inte e reggad me de orginal.. har själv "ansökt" om de till 3 bilar ja byggt om men får ett stort NEJ:

fast de kanske finns nån som vet nåt kryphål..smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

437 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
saken e den att de e typ OMÖJLIGT att få liten skylt om bilen inte e reggad me de orginal.. har själv "ansökt" om de till 3 bilar ja byggt om men får ett stort NEJ:

fast de kanske finns nån som vet nåt kryphål..smile

det är så löjligt ju att man inte kan få mindre skylt

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
23 maj 2009
jag fick liten skylt till min camaro fast den var reggad med stor (min är europa modell), men detta efter mitt påpekande att camaron fanns som import modell också, vilka har rätt till små skyltar också , efter många om och men kollade dom i sina"listor" på godkända bilar, finns inte din bil modell med där verkar det mer eller mindre kört. Nu har min bil enltigt registret stor skylt bak, och liten usa skylt fram:P

V8 - 4 Life

437 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
Mrjockos skrev:
jag fick liten skylt till min camaro fast den var reggad med stor (min är europa modell), men detta efter mitt påpekande att camaron fanns som import modell också, vilka har rätt till små skyltar också , efter många om och men kollade dom i sina"listor" på godkända bilar, finns inte din bil modell med där verkar det mer eller mindre kört. Nu har min bil enltigt registret stor skylt bak, och liten usa skylt fram:P

vem prata du med eller hur ansökte du ?

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
23 maj 2009
jag ringde till kundservice hos transportstyrelsen.

V8 - 4 Life

Sök