har ett litet problem, hade saaben avställd starta inte den typ 1 månad max innan avställning ladda jag 1.4bar nu när jag va ute en runda efter jag startade den så laddar jag helt plötsligt 0.8bar och de förändras inte,
någon som vet va de kan bero på??? eller några tips
Du har trionic 5 på din så börja med att kolla alla vakum slangar och sen om du kan kolla med en kompis om han har en fungerande MV om den funkar bättre bilen med den.
Läs felkoder > nollstäl dom. En polare har samma problem fast med en 850T5, chippad. Han laddar 1,2-1,3. Ibland börjar den ladda 0,3-0,4 då nollställer han det sen blir han pigg o gla
Läs felkoder > nollstäl dom. En polare har samma problem fast med en 850T5, chippad. Han laddar 1,2-1,3. Ibland börjar den ladda 0,3-0,4 då nollställer han det sen blir han pigg o gla
får köra in till saab och se va dom kan göra om de kan hjälpa
Om du inte kan det så kolla vakuum slangarna innan, börja där det är billigast först som min farsa brukar säga Känner du någon som kan trycksätta systemet kanske? Bör ju inte läcka någonstans för du får en 0,8 som är skapligt.
Om du inte kan det så kolla vakuum slangarna innan, börja där det är billigast först som min farsa brukar säga Känner du någon som kan trycksätta systemet kanske? Bör ju inte läcka någonstans för du får en 0,8 som är skapligt.
behöver man inte ha en sån liten hand dator sak för läsa felkoder? eller va menar du?
0,6bar e orginal 154hk tror inte de läcker någonstans för då hade jag spikat laddet hade pendlat upp och ner när jag gasar om jag inte e helt fel på de,