4387
Sök

Jag dunkade i en Civilpolis!

224 Inlägg
30 maj 2009
_night_stalker_ skrev:
Lite OT:
När jag var inne i Östersund å körde med 142an förra månaden blev jag stannad 5ggr å 3 av dom gångerna ville poliserna bara kolla på bilen å prata lite smile Dom andra 2 var de bara vanlig kontroll och koll av bilen. Fick beröm över hur fin den är trotts att lacken inte är den bästa.

Som en av poliserna sa ''Inte ofta man ser en 140 som e helt rostfri'' big_smile

Mkt OT..

Såhär gick det till. (Tillförlitlig källa finns)

POLISBIL 1 -  På med sirenen för helvete det rullar en rostfri volvo 140 där framme lol

POLISBIL 2 - Nämen vafaen det är ju den där rostfria 140:in PÅ MED SIRENEN FÖR HELVETE

POLISBIL 3 - På med sirenen FÖR HELVETE det kan vara den rostfria 140:in vi har framför oss.

POLISBIL 4 - Ahh På med sirenen för HELVETE det är den där 140:in som alla talar om. Vi gör en kontroll

POLISBIL 5 - Åhh det är ju den där rostfria 140:in PÅ MED SIRENEN FÖ HELVETE den måste vi stanna

Vad har vi lärt oss av detta??

Jo har man en rostfri 140 så får man se till att den är besiktigad samt hålla hastighetsgränserna som finns.
Annars löper man stor risk att få mycket böter i Östersund.

Jösses.. nu har jag skrivit ner vad jag tänkte... Förlåt....

Ge fan i TexasBoB!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
30 maj 2009
När jag precis hade fått hem min Magnum blev jag fan stoppad hela tiden, alla var iofs jättevänliga och ville veta vad det var för bil osv osv, men att bli stoppad är bara att vänja sig vid. Jag tycker det är skitbra att dom stoppar folk lite sporadiskt för att kolla om man är full osv.
Senast redigerat av FL3JM (30 maj 2009)

Byggare bob
173 Inlägg
30 maj 2009
Trådstartare
Mitt ENA bromsljus är ju trasigt och hela bakvagnen förskjuten så ena däcket tar i hjulhuset och mönster i bakdäcken .. ja det finns ju inte.. hade nog jävlig tur i alla fall!

Sök