3040
Sök

Gaina vikt

Volvo-Führer
69 Inlägg
18 september 2005
Trådstartare
#1
mm vad ska man göra för att gå upp i vikt? tränar och äter som fan tycker jag...

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
18 september 2005
#2
där har du felet du tränar smile, nä men kör protein pulver, å geinomax efter varje träning. så kpmmer det häna grejjer, kör inga anabola du kommer ångra dig....

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Volvo-Führer
69 Inlägg
18 september 2005
Trådstartare
#3
okey, ska kolla om dom säljer nånting sånt på gymet imorn då big_smile tackar så mkt smile

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)

39 Inlägg
19 september 2005
#4

328 Inlägg
2 juni 2009
#5
vad händer om man dricker protein shakes även fast man inte tränar? smile

660 Inlägg
2 juni 2009
#6
joockee skrev:
vad händer om man dricker protein shakes även fast man inte tränar? smile
Och då kontrar jag med frågan, varför ska du göra det?

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

4 001 Inlägg
2 juni 2009
#7
joockee skrev:
vad händer om man dricker protein shakes även fast man inte tränar? smile
man blir tjock!

Många trycker i sig en massa protein som inte kroppen kan tillgodose sig, ifall du tränar och ska gå upp i vikt så gäller det att hålla koll på vad man äter, det är viktigt att äta rätt, betydligt viktigare än att trycka i sig en massa proteindrycker och annat skit.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Sanizz
2 juni 2009
#8
En protiendrink är vanligt mjölkprotien i pulver form. Ska du upp i vikt ska du inte använda det som ersättning av den vanliga kosten utan som ett tillskott.

För att gå upp i vikt måste du ligga på kaloriöverskott dvs äta mer än du förbränner. Om du tränar kan du tillexempel köra med en gainer efter ett träningspass. Ät 6 måltider per dag varav 3 lagade, mellanmål är inräknat i dessa 6.

& andra sidan klarar du dig lika bra utan så länge du håller dig till en bra kost.
good luck


Sök