3763
Sök

Steget bryter..?

61 Inlägg
21 juli 2006
Trådstartare
Någon som har någon ide på varför slutsteget (gas-silver) typ bryter, slutar spela mycket tidigt? Jag kan typ bara spela drygt hälften av det som basarna klarar..
Det gick att spela bättre förr..hmm

757 Inlägg
21 juli 2006
jordfel?
värme?
eller så kollar du om dom 2 kablarna på högtalaren som sitter under membranet "om det nu är några" ligger imot varandra så de blir kortis.

61 Inlägg
21 juli 2006
Trådstartare
Okey, tack för tippsen, värmen tror jag inte är problemet tyvärr, o jag har en bra jordkabel.. men jag ska ta en titt på kablarna vid membranet..smile

Lanjin skrev:
jordfel?
värme?
eller så kollar du om dom 2 kablarna på högtalaren som sitter under membranet "om det nu är några" ligger imot varandra så de blir kortis.

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
21 juli 2006
kan vara sterion också. kladdade med en igår som cpade loss steget i tjejens bil hela tiden, hennes sterio från JULA för 400 kr funkade bättre än en panasonic för 4000!!! hmm kan vara för att panasonicen har 3 år på nacken också..  smile

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

61 Inlägg
21 juli 2006
Trådstartare
Lucifer84 skrev:
kan vara sterion också. kladdade med en igår som cpade loss steget i tjejens bil hela tiden, hennes sterio från JULA för 400 kr funkade bättre än en panasonic för 4000!!! hmm kan vara för att panasonicen har 3 år på nacken också..  smile

Okey, ja det är ju möjligt, men jag tror inte att det är problemet i mitt fall tyvärr, för jag har provat med 3st olika sterio..smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 juli 2006
kan va kortis

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök