4293
Sök

Hur fick du din spons?

159 Inlägg
14 juni 2009
Trådstartare
e ganska säker på att många här på garaget vill veta hur du/ni gjorde för att få sponsningen?
ringde ni ?
personligt besök ?
jobbar ni hos företaget innan ni fick sponsen ?
berätta era historier, så kanske vi slipper alla dessa trådar om "hur får jag spons?" "söka spons till mig 740" osv smile

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
14 juni 2009
när jag fick spons på min förra bil så gick jag in i affären tongue

362 Inlägg
14 juni 2009
Nu har jag iof bara sponsor priser men jävligt bra priser ändå tycker jag tongue Jag mailade exd och berättade vem jag var, vad jag tänker göra med min bil och vad han skulle kunna hjälpa till med.
Det lönar sig alltid att höra med företaget när man köper om det finns möjlighet till bättre priser eller till och med spons. Jag skickade ett mail till blekingebilradio och det slutade med 10-20% på olika varor och då berättade jag inte ens om vad jag byggde för något. Så fråga alltid man kan inte få mer än ett nej smile

201 Inlägg
14 juni 2009
smile Det beror på vad du menar med spons? Har du ett projekt på G? Delar och verktyg etc? Normalt så får du rabatter? Du behöver inte ge så mycket tbx - möjligen ha firmans dekal(-er) på bilen...
Om du kan specificera vad du menar med spons, så kan jag ge dig (och andra) några tips hur det kan gå till.
Mvh smile

Be A Part Of The Driving Force

2 911 Inlägg
14 juni 2009
Jag skrev och sen pratade i telefon, mestadels för att sponsorerna är i USA och tyskland så blev personligt besök lite jobbigt.

Presenterade vad tanken med projektet var, ganska långt och ingående. PDF;en är på 6 sidor.
Resulterade i helspons på turboprylar och billjud.

5 089 Inlägg
14 juni 2009
Jobbar i samma hus som dom roll Över där å tjötade skit dugnet runt så tröttnade dom väll antar jag lol

\Lindgren

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
1 482 Inlägg
14 juni 2009
Köpte så mycket saker sen började firmorna undra vad jag höll på med.
Va bara att visa bilder och berätta lite.

Nu är nästan alla delar "gratis" smile

BLT Service
Theracords Music Label

Sök