Tänkte lacka grillen på saaben undrar ifall det skulle vara bra o blästra bort allt krom? har inte riktigt fått nått bra svar på hur jag ska lacka den så färgen håller?
Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
Om du har tålamod så kan du sitta och skära av all den skräpiga kromplaster ovanpå. Det gjorde jag. Tar en jävla tid, man skär sig 2435 i timmen och är skit tråkigt. Men händer typ inget om man slipar bara. Plus att där är plast under så blästra vet jag inte om det funkar
lägg av nu blästra en grill ??? du vet att det är plast under va? vad tror händer med plasten när cromet släpper ? såga med en såg i kromet så det blir en skåra så kan du skala av det sen , eller så är du smart o köper en grill som inte är kromad !
finns nog ingen grill utan krom till denna bilen men ska testa att skala bort det kolla om det funkar
Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.
lägg av nu blästra en grill ??? du vet att det är plast under va? vad tror händer med plasten när cromet släpper ? såga med en såg i kromet så det blir en skåra så kan du skala av det sen , eller så är du smart o köper en grill som inte är kromad !
finns nog ingen grill utan krom till denna bilen men ska testa att skala bort det kolla om det funkar
ofan så illa , finns det inte styling grillar o köpa annars? ska nog gå o lacka snacka med en lakerare o se vad dem säger !
Nej inga färdiga grillar till denna modell!