Jo i teorin är det fult möjligt iaf. Blir ju en del jobb vill jag lova. Du måste antingen ha dubbelturbo eller en singel turbo med twin entry. Jag skulle hellre sälja bilen och skaffa en turbo calibra eller nåt annat för jobbet blir mycke och det är inte säkert att du klarar det heller.
Ne, jag har kommit fram till de åxå, blir ganska mkt pengar o arbete... Fast ajg gillar v6an.. så de får bli lita andra go saker, några tips ? Ska fixa chip, och dubbelkonat filter från bmc..
Finns på blocket hela tiden en annons om en kille som säljer nån grej (minns inte var det var) till 4x4-lådan, som gör att den håller mycket bättre än original Den håller även trimning
Ne, jag har kommit fram till de åxå, blir ganska mkt pengar o arbete... Fast ajg gillar v6an.. så de får bli lita andra go saker, några tips ? Ska fixa chip, och dubbelkonat filter från bmc..
Chipning, sportluftfilter, sportavgas med racekat, borra block, plana, värre kolvar, vevstakar o.s.v Finns hur mycke som helst men det kostar pengar.
de som fredrik.gustavsson skrev kostar nästan lika mkt som dubbel turbo . finns en kille i italien som byggde dubbla turbon på V 6 an ,. 346 bänkade hk . ska försöka hitta hemsidan .