4539
Sök

Info om min älskade första bil sökes!

660 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Hejsan!

Jag köpte en volvo 744 som första bil den 12 mars 2007 och sålde den sedan vidare efter en olycka den 1 januari 2008 och den såldes sedan vidare till någonstans i dalarna.

Kolla upp lite gamla bilar nu och såg då att bilen ägdes av Atracco AB så jag kollade upp dom och det visade sig att dom tillhörde Folksams sakförsäkring så jag misstänker att bilen inte längre lever. (har nu kollat upp det och bilen står på Hedemora bildemontering

Någon som känner någon som köpte sig en ljusblå 744 årsmodell 87 förra året av en ungdom från Sandviken vid namn Martin H*gström för 8 000 kr, registreringsnummer MHF 666

Jag vill bara veta vad som hände med min älskling, bildemoneringen verkar bara ha delar till bakvagnen från min bil, måste ha hänt något stort när inget förutom några delar från bakvagen går att sälja.

Här är en bild på min gamla trotjärnare
https://www1.garaget.org/archive/110/109976/149487/149487-1391396.jpg

Hoppas den rätte ser detta
//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

660 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Skicka mail idag till demonteringen och tydligen så hade min bil blivit rejält smälld på höger sida därför dom löste in bilen,

Inget som vet något? Var en äldre herre som köpte denna så jag tänker det måste juh vara någon pappa morfar eller nått kom igen nu!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

I brist på annat :)
526 Inlägg
12 maj 2009
Sverige är ett stort land.... visst, Garaget.org är stort men det händer bra mycket olyckor och grejer som kan röra ett helt släkte som inte ens hört talas om Gorg.

men visst, roligt om någon nu skulle veta något.

64 Inlägg
21 juni 2009
lite offside: jag hade också en volvo som första bil, en 850 -94 som gått nästan 30 000 mil. den var som en dröm att köra. men för 1,5 år sen så körde en lastbil rätt ut framför mej, i en korsning. i å me att det var bluffhalka och 90-väg, så hann jag inte bromsa och väjde i diket. bilen landade i ett två meter djupt dike. när dom på verkstan skulle räkna ut åt försäkringsbolaget vad reparationen skulle kosta, så slutade verkstadskillen att räkna vid 30 000 kr, utan att ha fått med allt. så nu vet jag ju i alla fall att den bilen flyger runt med alla andra i bilhimlen.

det gör sällan ont att falla - men det är värre då du tar i backen

BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
209 Inlägg
21 juni 2009
samma färg samma årsmodel som den jag krocka i dalarna

Sök