2867
Sök

Ang byte av stereo i saab 9-3 aero

303 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
har en saab 9-3 aero 02 och ska byta stereon till en vanlig storlek. då har ja forskat lite i detta och det finns ett fack man kan köpa för att fylla ut utrymmet.
var inne på saab idag och kollade upp det men han i disken sa att de inte finns såna till 9-3 men till saab 900 fanns de för 95 kr.
då är frågan passar detta fack i min bil? stereo storleken på 900 samt 9-3, 9-5 borde väl vara i stort sätt samma så de kan ju inte spela någon roll?

mvh//Johan

6 558 Inlägg
4 maj 2009
Han som sa att det inte finns han yrar i natt-mössan lol för ca 2v va ja å köpte mitt på saab i sundsvall facket kosta runt 100kr sen har dom en mont.sats som kostar ca 100kr den med .....typ en plåt-bricka du sätter fast sen klickar du dit facket sket enkelt  big_smile har själv en 9.3a -00a mvh

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Saab Viggen MC Yellow
329 Inlägg
4 maj 2009
Ska finnas på Saab, jag har oxo köpt det!  900:ans borde väl passa , är väl inget som skiljer Ng900 där mot en og9-3

/Stefan

303 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
okok hehe ja han snackade nog i nattmössan.. men bad han ta hem en till 900 hoppas dom har mont satsen inne också..annars måste han ta hem en sån med..
kanske monteringssatsen kanske skiljer sej då=/ hmm hoppas de löser sej

239 Inlägg
25 juni 2009
Denna lyckas den finns hos Saab alltså, vill bygga lite lätt ljud men känner att en Dubbeldin blir för dyrt och har dåligt passform.

Med denna luckan passar en enkeldin och luckan perfekt då?

Sök