3370
Sök

Led dioder (Devileyes)

Emelie Hallberg
829 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Hejsan smile

Vad tror ni om att sätta led dioder (Devileyes)  *vita* på en 740? & vad säger polisen om det?

Mvh Emelie
Senast redigerat av Oceanmist (28 juni 2009)

Emelie Hallberg
829 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Okej ja tycker de e fränt ja tongue skulle vara kul att testa på en så pass gammal bil ^^

739 Inlägg
28 juni 2009
kolla in min ja har blivit stannad och det är inga bekymmer funkar som positions lju eller parkerings ljus

58 Inlägg
29 juni 2009
Dom har inte sagt nåt till mig heller när ja blitt stannad...
Men jag har för mig att det är nåt om att man inte får ha hur många positionsljus som helst, om ja inte minns fel...

739 Inlägg
29 juni 2009
Tsleh skrev:
Men jag har för mig att det är nåt om att man inte får ha hur många positionsljus som helst, om ja inte minns fel...

ja det är ju bara att koppla bort orginalet så funkar det fint ....om du tänker att det är många dioder i slingagan så tror ja det räknas som ett iaf men är inte säker //agadiffen'

58 Inlägg
29 juni 2009
agadiffen skrev:
Tsleh skrev:

ja det är ju bara att koppla bort orginalet så funkar det fint ....om du tänker att det är många dioder i slingagan så tror ja det räknas som ett iaf men är inte säker //agadiffen'

Joh, det räknas nog bara som en extra. Men har för mig att ja hört nåt om att det ändå e ett för mycke..
Dock va det länge sedan jag hörde det, så jag är lite osäker...
Men som du säger, kopplar man bort orginalet så är det nog ingen fara..

218 Inlägg
1 juli 2009
har inte blivit stoppad med mina så jag har ingen aning.
Komihåg bara att inte använda röd eller blå som utryckningsfordon

109 Inlägg
3 juli 2009
1-5watt positionsljus
mellan 5 och 21 varseljus
mellan 21 och 50 dimljus/extraljus

Så de flesta slingor ska nog betraktas som varseljus

269 Inlägg
3 juli 2009
Dom sa inget till mig när jag hade på gamm audin!
http://www.garaget.org/?car=128550&image=1446228

Cambrant
4 juli 2009
Polisen skiter i väldigt mycket på bilar. Det du däremot ska oroa dig för är SBP.

Ex. Jag har blinkande dimljus och positionsljus. Dom säger själva att dom skiter i det smile Däremot SBP ska bli kul att se vad dom säger om mina blinkande dimljus.

Sök