Dom har inte sagt nåt till mig heller när ja blitt stannad... Men jag har för mig att det är nåt om att man inte får ha hur många positionsljus som helst, om ja inte minns fel...
Dom har inte sagt nåt till mig heller när ja blitt stannad... Men jag har för mig att det är nåt om att man inte får ha hur många positionsljus som helst, om ja inte minns fel...
ja det är ju bara att koppla bort orginalet så funkar det fint ....om du tänker att det är många dioder i slingagan så tror ja det räknas som ett iaf men är inte säker //agadiffen'
ja det är ju bara att koppla bort orginalet så funkar det fint ....om du tänker att det är många dioder i slingagan så tror ja det räknas som ett iaf men är inte säker //agadiffen'
Joh, det räknas nog bara som en extra. Men har för mig att ja hört nåt om att det ändå e ett för mycke.. Dock va det länge sedan jag hörde det, så jag är lite osäker... Men som du säger, kopplar man bort orginalet så är det nog ingen fara..
Polisen skiter i väldigt mycket på bilar. Det du däremot ska oroa dig för är SBP.
Ex. Jag har blinkande dimljus och positionsljus. Dom säger själva att dom skiter i det Däremot SBP ska bli kul att se vad dom säger om mina blinkande dimljus.