2851
Sök

Ska jag ta bort kjolpaketet och sätta på original ist ?

.......
2 655 Inlägg
5 juli 2009
riktigt fult, dom är sjukt snygga me orginal, stora fälgar en sänkning och en fin lack smile...

37 Inlägg
6 juli 2009
klapp sänk halle !! big_smile

379 Inlägg
6 juli 2009
Jag skilljer mig från mängden och röstar för att du ska ha kvar den som den är. Håller med om att dom är snygga redan original, men sådana ser man så många ändå.

Tyskstuk är äckligt.

x40
1 209 Inlägg
6 juli 2009
jag tycker att du ska ha kvar d . min frågan är varför funderar du på att ta av kjolpaketen? om jag vill styla en bil så köper jag den kjolpaket som jag tycker om. ja det e upp till dej. lycka till.

Volvo S40 turbo.

831 Inlägg
6 juli 2009
Kör på orginal. Tycker det ser både 90-tal och billigt ut (vilket det troligen inte var).

218 Inlägg
6 juli 2009
ser väll rätt okej ut, men som sagt. En lack i annan färg skulle passa det kjolpacketet bättre.
Men min röst går nog till original..
Annars kan du ju modda om det så det blir snyggare och mer diskret!
//schruttan

26 Inlägg
6 juli 2009
Jag tycker du ska ha kvar det paketet. smile

:)

739 Inlägg
6 juli 2009
Sanizz skrev:
falloutboy skrev:
Jag tycker det kjolpaketet är för mycket. kör nåt diskretare, typ R32 kjolar och så sänker du den som du tänkte. Kanske en annan frontläpp t ex.

Håller med där, ett tips till är att skaffa en vinge. Hade blivit snyggt smile Men det är vad jag tycker. Lycka till med valet.

instämmer ett r32 kitt skulle sitta fint på din bil

Turbo lover
555 Inlägg
3 968 Inlägg
7 juli 2009
Varför vill du ta av kjolpaketet om du nu köpt det ? För det måste väl
ha fallit dig i smaken från början ?

Jag tycker ärligt talat det ser gräsligt ut, men det är jag det...

Hade gjort en lagom sänkning på bilen och grå fälgar, diskret
vinge, framläpp och bakläpp ... tongue

260 Inlägg
7 juli 2009
This one's a keeper! Men som någon sa: Prova, om du vill/har pengar, att lacka bilen i en annan färg? Grått får den att se rätt plastig ut.

471 Inlägg
7 juli 2009
jag tycker du ska byta ut stöt och kofångare sidokjolarna var snygga smile menmen de är ditt val itne mitt wink

Skiiit du nedde ! ;)

429 Inlägg
7 juli 2009
Fint, gör som du vill, har du inhandlat det känns det som bortkastade pengar att byta ^^ Men tycker det ser snyggt ut.

// Pontus

Evolution garage
275 Inlägg
7 juli 2009
agadiffen skrev:
Sanizz skrev:
falloutboy skrev:
Jag tycker det kjolpaketet är för mycket. kör nåt diskretare, typ R32 kjolar och så sänker du den som du tänkte. Kanske en annan frontläpp t ex.

Håller med där, ett tips till är att skaffa en vinge. Hade blivit snyggt smile Men det är vad jag tycker. Lycka till med valet.

instämmer ett r32 kitt skulle sitta fint på din bil

jag röstar för här med! smile

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-

Jajjemen!
1 512 Inlägg
7 juli 2009
Bort med äcklig plast å klappsänk! (Y)

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Sök