Smaken är som... Men hur man kan tycka att en Evo låter jättebra fattar jag inte. Bara bröl ju, Skyline är en helt annan sak, den låter riktigt gött. Men där är sexa i den också va?
Personligen tycker jag Bmw M låter som ett bra val, en sådan drar inte en orginaljaps. Alla sådana historier du hör härstammar från att de kört mot 320s med M3 emblem, å andra sidan kan du trimma japanarna och då blir det liite problem. Sen kan du trimma Bmwn också, men det kostar mer.
Varför inte köpa en Bmw M5 E34 istället? 3.8an har 340hp och E34 är en härligt välbyggd bil som kanske inte är riktigt lika busig som bilarna i topic eller M3. Men som är betydligt bekvämare och lättare att samsas med till vardags. Även M5 touring tycker jag du skall överväga, till skillnad från sedanen var denna handbyggd i bara 700ex. Inte många finns kvar, så vårda den väl så kan du mycket väl sälja den för mer än du gav. Och så är det inte många som tror att en stor Bmw kombi kan sticka iväg som en M5a gör, lite av en Sleeper.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.