Hade som sagt tänkt att bygga lite ljud i bilen har kollat runt lite, men hittar inget speciellt ja vill ha, Jag har personalrabatten hos jula så tänkte satsa på att köra där för att hålla budgeten nere,
Jadu, köper du det så får du vad du betalar för. När det gäller ljud köp någon du VET är bra. MAC(slutsteg) Kicker GAS DLS Digital Design JL Audio MM...
Ja hade inte köpt någon av dessa grejer. Då tycker ja du ska behålla org stereon. Tills dess att du har råd o köpa lite mer kvalitets produkter. Annars kommer du ner gradera dig. Volvos org låter mycket bättre än vad dessa grejer kommer göra.
Håller med T-RÖD. Tänkte du inte köpa en bättre stereo kan det lika gärna kvitta, om det är bättre ljud du är ute efter alltså. Köp hellre en billig märkesbas och steg.
Inte för att jag är ett stort fan av mutant, men dock har de överbevisat sig själva att de levererar bas till liten peng. Jag skulle dock såklart valt "Polk" på samma sida. Köp hellre en billig cd-spelare för melan 1000-2000kr än den där skit-dvd du länka till
Kolla med en kille som kallar sig peterholm här på garaget.org , han har byggt lite i en V40
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Sen hade jag sparat veckopengen och köpt bas och slutsteg senare.... Men som sagt det är jag det...
Vill du dock komma billigt undan och inte tänker lägga mer på ljud alls hade jag mycke hällre köpt ett sånt här paket. http://www.ljudstudion.se/ShowProduct.aspx?prodid=1812 Det kommer iallafall att låta bra för dom små pengarna.