jag säger bara STORT GRATTIS till alla dom som vann & kommer representera Sverige i Oktober i Nordic Tuner Awards ....snyggt jobbat
Visst tycker jag att vissa saker kan göras bättre men säger inte mer om det då jag inte har mer värdig konstruktiv kritik att ge
Men samtidigt tycker jag inte att man ska klandra mässan för antalet bilar.
....va ju så att det var massor med anmälda bilar...annars hade inte mässan blivt av redan i tidigt stadie......
MEN sedan att folk som anmält sig redan, rent ut sagt skiter i att komma utan att meddela detta så Jensi kan få in nya bilar..... är i mina ögon rent respektlöst.
.....är inte precis lätt att få in nya bilar i sista sekunden heller....folk gnäller på lite bilar...hm...gnäll på folket som lovar men sedan sviker. ( nu menar jag inte dom som akut brutit en kroppsdel etc
)
Nä tycker Jensi kämpar med sin crew så gott han kan.....sen att *vissa bil coola personer * inte ens kan höra av sig det tycker jag dock är under all kritik.
Många som säger: e ju samma bilar hela tiden....både ja & nej..för å påstå det, bör den ha varit på alla scf event under 1 år för att veta......
....å då bör man ju inte klaga för då har man ju varit där å bidragit till eventet ....det går ju inte om det alltid är så dåligt.....vaför åka på dåliga event om man inte gillar dom...hm...förstå ironin
...bilder på forum säger inte/visar allt om alla bilar som är på varje event
.....om nån nu tycker så....kör dit din egen å gör så det inte blir samma bilar då......jag åkte tex på massor av scf event förra året, alla va toppen och åkte för att träffa trevliga bil människor å på den vägen är det...tror många som ställer ut på scf tänker likadant...varför inte förena nytta med nöje
Jag var där med min bil på day & night....lottlös,visst ...men med STOR vinst i trivsel,trevlighet å goa människor.
Så istället för å klaga....dra strået till stacken å bidra...för utan bilar blir det inga event om det är scf eller bilsport eller gatebil så enkelt är det....räck ut en hand istället så kommer fler att trivas.
min åsikt å rak i ryggen står jag för den.
GRATTIS alla vinnare
Jensi & scf crew...tack för en trevlig Day & Night
//Mvh