2595
Sök

Är mds nått att ha ?

73 Inlägg
6 augusti 2006
Trådstartare
Har funderat en del på att köpa 2st mds basar på 350rms styck men har hört mycket om mds , så frågan är om mds är nått att satsa på ?

Street legend
191 Inlägg
6 augusti 2006
jag hade inte gjort det.. har redan det o ångrar det som fan!! bara klyddar hela jävla tiden! .. men men ditt val;)

You only get 1 finger while I'm shifting gear ;)

3 295 Inlägg
6 augusti 2006
testa "SÖK" funktionen.. det finns massvis med trådar om Ifall MDS är nåt att ha eller inte!

607 Inlägg
6 augusti 2006
Jag har själv mds basar. Och har haft problem med dessa, men har fått mycket tips här på garaget att kicker basar är steget före mds i utveckligen. Så enligt mig själv tycker jag inte att du satsa på mds. Men nog har dom fina grejor med. Men då får man lägga en dyr penning !

Brynäs tigers

297 Inlägg
6 augusti 2006
MDS i dom lägre prisklasserna e bra första basar. man kan ha dom några månader innan som går sönder, fast mina fanatic digital 12er höll bara en månad. efter det köpte jag kicker :p

/Gurra

FWD drar bilen, RWD trycker på och Quattro bara sticker

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
6 augusti 2006
Mds är som att köpa en lott, en del gånger värka de funka skitfint och en del gånger värkar man få trasiga saker nästan direkt i brevlådan. Mds är ett bra lågpris märke. Mds är inge supermärke att "satsa" på, det är som att köpa saker från ÖB, ingen jag skulle satsa på men de funka.... mestadels av gångerna smile Själv är jag ägare av 2st 6*9, funka faktist skitfint tycker jag, helt klart nöjd.

Om du värkligen vill satsa, satsa dina slantar på kvalitetsprylar.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

1 813 Inlägg
6 augusti 2006
har mds i min.. inte det bästa.. kostade mer än vad man får för pengarna..
sen la jag pengar på en annan baslåda som var sämre än mds på allt.. 
men ändå så blev det mkt bättre ljud i bilen än vad det dyra mds kostade..

mds basen gick nog på runt 3500:-
och jacksson basen lr vad den hette kostade mig 1500:-
och båda var med färdig byggda lådor så det var inte jag som byggt fel wink
så låt inte priset styra dej till att det ska vara super bra..

fast lägger man kanske dom där 10 000:- på bra ljud då kasnke det e bra..
men det e ju mer om man ska tävla i det :S

Åk före du så väntar jag på dig där..!

787 Inlägg
6 augusti 2006
MDS är fina grejer!!! No shit, real power smile

SkenLaddRacing
189 Inlägg
6 augusti 2006
som sagt tidigare så e mds en bra förstabas, ja köpte en till min första baslåda ja byggde. Den funkar fortfarande men den låter skräp:(. Skulle inte köpt mds om ja var du satsa på nått lite dyrare, de både låter bättre o håller bättre då

Ps: tänker aldrig köpa mds igen sad

Rather turboshit than NO power at all.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 augusti 2006
mda billiga grejer är inget alls o ha mds dyrare grejer ser ja inge fel alls på.

Bmw osv..

BMW Power
2 362 Inlägg
7 augusti 2006
Finns mycket trådar redan ja. Men beror på vad man är ute efter för saker med. Men dom är ju skapligt billiga så. Men som UseDubbelTurbo sa. Dom billigare sakerna är verkligen värdelösa. Men samtidigt som dom dyrare sakerna ifrån MDS är helt OK.

BMW, bogsering med wire :/

272 Inlägg
7 augusti 2006
Jag är helnöjd med ljudet i mitt framsystem med delningsfilter iaf.. man får vad man betalar för tycker jag!

Miklen
7 augusti 2006
ja har haft mina 8" mds basar i 4 år nu.. dom har gått sönder JA..men dom e rejält överspelade ett gäng gånger å ja blåste på lite silikon å dom basar fortfarande tillräckligt å d låter inte kass heller.. å dom va billiga basar..

104 Inlägg
9 augusti 2006
jag har själv haft billigare och dyrare serier av mds samt ändra märken, för MIG så har inte mina mds grejjor gått sönder, jag tror att det kan ha mycket att göra med att många köper mds som första och så är dom inte riktigt haj på billjud och så går det sönder på det viset. men det är vad jag tror. men visst är det skillnad på mds "top of the line" framsystem som jag hade förut och mitt nya Diamond audio hex framsystem man hör skillnad!

Sök