3467
Sök

Tjejbilar top5 av Maria Q.

www.rpm.nu
61 Inlägg
11 augusti 2006
Trådstartare
#1
Maria Q har valt ut och motiverat top 5 tjej bilar, gå in, kolla, skriv gärna en komentar.


Tjejbilar top 5


508 Inlägg
11 augusti 2006
#2
Hm, svårt val, alla va ju typ lika schysta, men "Lotus Elise" va riktigt snygg...

lundwall
11 augusti 2006
#3
BasioukB skrev:
Maria Q har valt ut och motiverat top 5 tjej bilar, gå in, kolla, skriv gärna en komentar.
Tjejbilar top 5
Maria Q borde gå om grundskolan och lära sig hur man skriver enkla meningar. Dessutom borde hon skaffa sig lite mer koll på bilmarknaden, vem rekommenderar en New Beetle (som inte är new sen bra många år) när Eos finns?

Nej, det där var bara en artikel som var förnedrande för kvinnor. Och eventuellt idioter.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
11 augusti 2006
#4
mazda mx5 ser jag absolut som en tjejbil smile


Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
11 augusti 2006
#5
konstig lista, dom tre sista förstår jag mig inte på... och var är 206:an? den borde finnas med där!

man lever bara en gång så lev väl!

671 Inlägg
11 augusti 2006
#6
Bullo skrev:
konstig lista, dom tre sista förstår jag mig inte på... och var är 206:an? den borde finnas med där!
Jag förstår inte de tre sista heller. Men jag är ju inte tjej heller.

med lem
1 147 Inlägg
11 augusti 2006
#7
tycker det e ganska fjantigt o välja fram tjejbilar.. en supra kan lika gärna passa en tjej som en beetle kan...

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Leg. Spådam
816 Inlägg
11 augusti 2006
#8
Nu är det bevisat, brudar har ingen smak...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

2 652 Inlägg
11 augusti 2006
#9
ja man tycker ofta små "skit" bilar passar tjejer men jag tror mer på stor feta bilar eller sportbilar typ supra .

skulle vara kul att se en tjej i en supra\skyline .

12 Inlägg
11 augusti 2006
#10
Jag är tjej och jag skulle inte välja någon av de, jag menar vem väljer en boxster när det finns 911 GT3 t.ex. och om den måste vara cab så är valet en carrera gt (om man ska hålla sig inom porsche och har pengar tongue) Men mina två favvo bilar är faktiskt 9-3 Aero Cab Jubileums modellen samt den underbara RX-8an (Vilket man förhoppningsvis blir ägare till snart om gubben tillåter tongue)


2 652 Inlägg
11 augusti 2006
#11
hehe välldigt ovanligt att höra OM GUBBEN TILLÅTER brukar oftast vara om kärringen tillåter .

Administratör
11 858 Inlägg
11 augusti 2006
#12
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=rules

§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

Och vad jag förstått är trådskaparen representant för www.car24.se och vi låser därmed den här tråden.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök