4074
Sök

hur skabbig är din bil?

1 163 Inlägg
9 augusti 2006
Jag förstår mig inte på er, tycker era bilar ser helt oki ut som bruksbilar... hmm

Här har ni några av mina gamla bilar, samtliga Bes och skattad!
Se och njut.....

El Granado!
http://www.garaget.org/gallery/archive/6866/2018/6866-8752.jpg

144:an... OBS. inte jag som parkera där....
http://www.garaget.org/gallery/archive/6866/2018/6866-8753.jpg

Containern. Drog aldrig under 2L/milen...
http://www.garaget.org/gallery/archive/6866/2018/6866-8754.jpg

King cab. Roligaste bilen hittills, man kunde köra rakt fram i rondellerna och även putta på kompisar. Bes med 12st 2:or, varav 6st på rost i bärande delar...
http://www.garaget.org/gallery/archive/6866/2018/6866-8755.jpg

142:an! Nuvarande vinterbil, ser bättre ut på bilden än vad den är...
http://www.garaget.org/gallery/archive/6866/2018/6866-8756.jpg

Jaha ja, saknar dessvärre bilder på mina 2 sämsta bilar, 2st Volvo 244...
fast hade nog blivit avstängd om jag lagt ut dom här... wink

Få se på mer äkta skabb bilar nu! big_smile

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
9 augusti 2006
Mycket fina bilar du hade;)

Allt för den där jävla hatten!

2 652 Inlägg
9 augusti 2006
riktigt snygga bilar smile

733 Inlägg
9 augusti 2006
lite söta va dom allt ;D

de va en lycktstolpe som stog i vägen för den översta bilen va?? wink

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

1 163 Inlägg
9 augusti 2006
Det var det faktiskt. smile
Lustiga är att allt klara sig, men dåvarande ägarn slog tydligen ut en tand och sålde bilen strax efter. tongue

Den nedersta bilen har en liknande skada nu efter ett "rally" vi deltog i, vi putta lite på en kompis, men sen gjorde han en tvärnit och vips så var kofångarn skev på den.. tongue
Om någon vill ge bort en "parkbänk" för en billig peng så säg till! smile

733 Inlägg
9 augusti 2006
ja vet hur såda skador ser ur ;D va på vippen o köpa en 740, helt okej o hade inte gått långt o massa sånt, BILEN hade blivit rammad av lycktstolpen i sidan.. inte så mkt jobbo fixa, men aa.. mamma flippade ut när ja hon fick veta de =/

m,en aa.. ja kan ju ist få köpa den lilla 142an tycker ja gaska billigt big_smile lite lätt förälskad i 242 och 142 ;D lr ja, dom flesta 2dörrade bilarna ;D

This Bitch Bites

1 163 Inlägg
10 augusti 2006
whiper skrev:
ja vet hur såda skador ser ur ;D va på vippen o köpa en 740, helt okej o hade inte gått långt o massa sånt, BILEN hade blivit rammad av lycktstolpen i sidan.. inte så mkt jobbo fixa, men aa.. mamma flippade ut när ja hon fick veta de =/

m,en aa.. ja kan ju ist få köpa den lilla 142an tycker ja gaska billigt big_smile lite lätt förälskad i 242 och 142 ;D lr ja, dom flesta 2dörrade bilarna ;D

Hahaha... Allt är till salu för rätt pris.. wink
Men helst inte den just nu, ska målas om och få rally dekaler samt en trimmad b20 + AGA diff. big_smile
Tänkt som sladd/drift bil, lättad och med varv villig kan den bli skojig..
Har en Dodge Van annars, även 145:an är till salu fast till rätt köpare!

733 Inlägg
10 augusti 2006
haah tongue joo.. allt e alltid till salu  wink tongue

mjoo.. men just nmu kansek ja ändå inte ska köpa nån bil.. flyttar på måndag o ja behöver dom pengarna ja har just nu tongue o sen har ja ju ändå en bil till som ja ska se om ja kan få den att funka tongue o de e den som e så skabbigt ful ;D stora rost hål i den tongue

This Bitch Bites

1 163 Inlägg
10 augusti 2006
whiper skrev:

mjoo.. men just nmu kansek ja ändå inte ska köpa nån bil.. flyttar på måndag o ja behöver dom pengarna ja har just nu tongue o sen har ja ju ändå en bil till som ja ska se om ja kan få den att funka tongue o de e den som e så skabbigt ful ;D stora rost hål i den tongue

Mmm.. Romantiskt med rosthål.. wink big_smile
vad är de för bil då?

727 Inlägg
10 augusti 2006
bonden_ skrev:
Frayze  blir din snart lika dan me du hadde volvo delar såg ja ;P... syns ja inte knäppte kort på 245an innanja skrota den då hadde ni kunnat slage igen dör hör tråden sen smile

JA det är skillnad på volvo å volvo;P traktor eller bil! samt att vissa grejer passar på andra bilar är en annan femma

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

733 Inlägg
11 augusti 2006
NightCruiser skrev:
whiper skrev:

vad är de för bil då?

romantiskt... måste ju byta framskärm o framdörr! de e en Skrota Aset Annars Byt 9000 CD... tongue har inte hafft den länge alls, fick den för att ägare bara vile bli av me den o aldrig mer se den.. såa aa.. lite fel på den e de ju.. längesen ja va o kollade till den nu tongue men den borde mår ganska bra, lr lika illa som förra gången beroende på hur man ser de, den står iaf i garage big_smile

This Bitch Bites

1 163 Inlägg
11 augusti 2006
whiper skrev:
NightCruiser skrev:
whiper skrev:

vad är de för bil då?

romantiskt... måste ju byta framskärm o framdörr! de e en Skrota Aset Annars Byt 9000 CD... tongue har inte hafft den länge alls, fick den för att ägare bara vile bli av me den o aldrig mer se den.. såa aa.. lite fel på den e de ju.. längesen ja va o kollade till den nu tongue men den borde mår ganska bra, lr lika illa som förra gången beroende på hur man ser de, den står iaf i garage big_smile

Hahaha... smile
Ska ta ett kort på framskärmen på 142:an, den som inte är röd, rosthålet i den är ca 60cm långt och går längst med infästningarna så den borde ramlat av nu tycker jag.. tongue

Hmm, här ska du få en bild på hur man behandlar Saab 9000cd, tagen på samma rally som bilden på min 142 är tagen på!
Obs. saaben var en fin bil i bra bruks skick på fredagen, likaså den lilla mazdan bakom som varken var rostig eller bucklig! Bilden är tagen på lördags kväll.......
http://www.garaget.org/gallery/archive/6866/2092/6866-9002.jpg

Mazdan var bra förstörd. Den var endå mkt fin när den kom på fredagen... smile

733 Inlägg
11 augusti 2006
NightCruiser skrev:
whiper skrev:
NightCruiser skrev:

vad är de för bil då?

Hahaha... smile
Ska ta ett kort på framskärmen på 142:an, den som inte är röd, rosthålet i den är ca 60cm långt och går längst med infästningarna så den borde ramlat av nu tycker jag.. tongue

Hmm, här ska du få en bild på hur man behandlar Saab 9000cd, tagen på samma rally som bilden på min 142 är tagen på!
Obs. saaben var en fin bil i bra bruks skick på fredagen, likaså den lilla mazdan bakom som varken var rostig eller bucklig! Bilden är tagen på lördags kväll.......
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … 6-9002.jpg

Mazdan var bra förstörd. Den var endå mkt fin när den kom på fredagen... smile

jaha ;D e de så ja ksa göra me min CD tycker du tongue ?! fast ja.. min CD e ju då röd.. me rost inslag big_smile
ja men se till o ta kort på bilen fort big_smile för sen har ja inte min data på ca två veckor big_smile

This Bitch Bites

Moderator+
1 081 Inlägg
11 augusti 2006
Slänger in en bil på min förra vinterbil också, ser iofs inte hur skabbig den var pga en liten tur i snön men sliten var den wink
http://www.geting.se/image.php/snow-mazda.JPG

mvh

Vem jag?

1 163 Inlägg
12 augusti 2006
Whiper - Ja, de tycker jag.. wink hehe.. jao, fick hem bilen igår igen men tog den till en fest sen så nu står den 5m in i skogen bakom en lada då någon tyckte de var kul med off-road körning... tongue sista gången jag lämnar nycklarna i bilen..

Redbull - SÖT! big_smile ser ju ut som en liten igglo.. smile

733 Inlägg
13 augusti 2006
igloon e ju skit sööt big_smile hur kommer man in i den?? ^^

This Bitch Bites

733 Inlägg
13 augusti 2006
NightCruiser skrev:
Whiper - Ja, de tycker jag.. wink hehe.. jao, fick hem bilen igår igen men tog den till en fest sen så nu står den 5m in i skogen bakom en lada då någon tyckte de var kul med off-road körning... tongue sista gången jag lämnar nycklarna i bilen..

Redbull - SÖT! big_smile ser ju ut som en liten igglo.. smile

lämnar nycklarna i bilen.. dummt gjoprt tongue gör inte om de tongue haha tongue faan va kul ja o en killkompis hade igår asså, angående volvo bilar iaf wink han hämtade mig i stan för vi skulle hem till mig.. o vi kör lugnt o fint på motorvägen så, bilen saknar hastighetsmätare men iaf, så kommer de en lambo, orange o ful, o kör om o min kompis tänder till som faan o bestämmer sej för o dra den där jävla lambon.. så de gör han.. me en 242!!! en gammal, rostig satans 242!!! faaan va kul vi hade, tog kort på de me så de kommer tongue men de e en fin 242 me grupp A vinge ^^ o annan motor, ska ta reda på vilken motor han har, men de e en volvomotor.. bara så kul va de big_smile

This Bitch Bites

Sök