3408
Sök

Sinus Live SL-A3000 driva kicker solo x 18?

4 074 Inlägg
3 september 2009
#61
jonash skrev:
TT-Avant skrev:
Softis skrev:

Det är på en lokal tävling i Norrköping, dom kör Termlab smile Inget fusk där inte, avkännaren sitter i framrutan till höger där den ska sitta smile
Okok..ja jag tvivlade inte på att det va fusk. Jag undra mest då du verkade mäta ganska så "ofta".
Men som jag skrivit tidigare till dej i annan tråd, man kan hitta dB bara genom att spela annorlunda musik, som man kanske normalt ej lyssnar på wink
Finns en del TermLab ute i landet, så det går att mäta ofta.

Jag testade mitt TL igårkväll efter att det varit ute på "tour" i landet, och jag "pruttade" 136.4 med läpparna big_smile
du är med andra ord rätt "stor" i käften!?tongue

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

4 693 Inlägg
3 september 2009
#62
TT-Avant skrev:
Softis skrev:
TT-Avant skrev:

Bara för att vara nyfiken..men vad mäter du med för dB mätare?
Det är på en lokal tävling i Norrköping, dom kör Termlab smile Inget fusk där inte, avkännaren sitter i framrutan till höger där den ska sitta smile
Okok..ja jag tvivlade inte på att det va fusk. Jag undra mest då du verkade mäta ganska så "ofta".
Men som jag skrivit tidigare till dej i annan tråd, man kan hitta dB bara genom att spela annorlunda musik, som man kanske normalt ej lyssnar på wink
Det har vart tävlingar varannan onsdag ett tag nu. Nu är det 2 lördagar till, sen är det slut för i år.

Skulle ha testat med ton igår, men glömde att fixa någon ton att ta med sad

Jag tjänade iaf 1,3 db på att byta till grövre kablar och att sätta in ett extra batteri tongue Men måste ha ett till...

Booyakasha!


Sök