Har oxå hört siffror runt 600 men Kaj e hemlig så vem vet förutom han
okey raket till bil iaf.. vill ha faktor va mkt stor på den bilen
Den är till salu!
Blev första racet med 9an även fast jag inte ska köra race med den men skulle ställa av den ikväll så har ju hela vintern på mig att renovera ifall.. 2010 blir de time attack! tack för en trevlig kväll!
riktigt kul fick köra nästan mot alla haha, fick ont i huvud till slut haha fan alla måste komma nästa vecka för jag tror det blir sista gånger....men kanske lämnar crx,n hemma o kommer med bmwn istället om det är bra väder..
Men vilket gissel det är med dessa bilder. Här är mina som inte blev för skakiga eller för mörka. Om jag missat någons plåt eller så kan ni skriva till mig.
Kommentera gärna på era egna bilar så man ta sig en närmare titt! Och om någon vill ha sin bil fottad nästa gång så kan ni ju skriva och säga vilken så fixar vi det då, jag dök upp lite sent och missade hela parkeringsbuffeen.
De så jäkla mörkt så mina bilder blev inge vidare. Sen att de är skit bakom spakarna gör de jue inte bättre direkt..
ee visa lite nu
Tyvärr inge fotade på dom andra aktiviteterna men bjuder du på en rökare när de hyffsat ljust ute nästa gång så ska jag försöka knäppa några bilder.. =p