Fattar ingenting?! Kan det verkligen ha så stor betydelse om vi inte är bäst i hela världen på att sparka en boll i ett nät? Kan inte förstå varför det ska vara så populärt att se denna ursäkta uttrycket "fjantiga" sport. Fullvuxna karlar som springer omkring i shorts och jagar en boll som om kniven satt i dom, och när dom sedan inte får in bollen i mål då ska deras tränare hotas till livet och trakasseras privat. Jag menar vad är det för inställning och tror ni verkligen nån annan vill ha jobbet när han vet att om laget inte vinner då ska han få samma behandling, hot, trakasserier och dyl. Ni kanske tycker att ni är skithäftiga men jag tycker att detta uppträdande är helt oacceptabelt.
Fattar ingenting?! Kan det verkligen ha så stor betydelse om vi inte är bäst i hela världen på att sparka en boll i ett nät? Kan inte förstå varför det ska vara så populärt att se denna ursäkta uttrycket "fjantiga" sport. Fullvuxna karlar som springer omkring i shorts och jagar en boll som om kniven satt i dom, och när dom sedan inte får in bollen i mål då ska deras tränare hotas till livet och trakasseras privat. Jag menar vad är det för inställning och tror ni verkligen nån annan vill ha jobbet när han vet att om laget inte vinner då ska han få samma behandling, hot, trakasserier och dyl. Ni kanske tycker att ni är skithäftiga men jag tycker att detta uppträdande är helt oacceptabelt.
Du är ju helt klart inte intresserad, du förlöjligar ju bara sporten. Finns väl knäppare saker folk ägnar sig åt? En del tycker det t.ex är helt meningslöst att hålla på med sin bil. Fotboll är ju världens största sport, och därför finns det fler anhängare och fler rötägg. Klart att hoten inte ska accepteras, men det är ju inte svårt o förstå, många brinner ju för fotboll.
Äh, låt han sitta kvar. Ska bli kul att följa kvalet fram till EM. Jag gissar på att, i och med att förmodligen blir hans sista mästerskap, så kommer han att våga lite mera. Testa lite ideér som han inte gjort förut. Kan nog bli bra. Men kvalet skrämmer lite.. både Danmark och Spanien.. brr. 6 poäng i de första 2 matcherna mot Lettland och Liechtenstein är ett måste.
Och sedan till dem som uppenbarligen INTE är intresserade av fotboll... ni behöver inte skriva i denna tråden. Vi som ÄR intresserade är väl medvetna om att alla andra INTE är det.
Sparka den jävla sopan! Vad fan gjorde han i Tysklandmatchen i VM??!! Jo inte ett jävla SKIT!! Han försökte inte ens göra nåt!! Hatar de förbannade aset!! AVGÅ!!
Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
men tänk på att det är 11 spelare på planen som gör det mesta
Precis, är det inte ett fotbollsLAG? Inte bara hans fel att vi inte vinner allt, i tyskland bor det även 80 miljoner människor vilket ger dom större möjligheter att få supertalanger eller har jag fel?
Ärligt fanns det inget roligare att göra än att klanka ner på en fotbolls tränare??? antar att han gör sitt bästa även om det kanske inte räcker till...
föresten det är ju så fruktansvärt mycket pengar i den sporten men dom slåss ändå om EN boll...